رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:

مبارزه با ملخ صحرایی مهاجر بی وقفه دنبال می شود/ انجام بیشترین سطح مبارزه در شهرستان سرباز و قصرقند

25 اسفند 1398 ساعت 11:41

غلام حیدر زورقی با بیان اینکه سطح مبارزه با موج سوم هجوم ملخ صحرایی در سیستان وبلوچستان به ۳هزار و ۳۶۳هکتار رسیده است، گفت: مبارزه با ملخ صحرایی مهاجر بی وقفه دنبال می شود.


به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، غلام حیدر زورقی،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دقایقی قبل در نشست شورای هماهنگی این سازمان گفت: طی هفته گذشته  هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی سیستان وبلوچستان بر علیه ملخ صحرایی مهاجر سمپاشی شده است.

وی بیان کرد: بیشترین سطح مبارزه با پوره ملخ صحرایی بوده به گونه ای که تاکنون سطح مبارزه با موج سوم هجوم ملخ صحرایی در استان به ۳هزار و ۳۶۳هکتار رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در تکمیل مطلب فو تصریح کرد: از سطح سه هزارو ۳۶۳هکتار مبارزه با ملخ صحرایی در شهرستان های سرباز، قصرقند، فنوج، نیکشهر ،کنارک و چابهار، 2هزارو ۶۹۲ هکتار مبارزه شیمیایی با پوره ملخ و۶۷۱ هکتار با ملخ صحرایی بالدار انجام شده است.

زورقی خاطر نشان کرد: شهرستان سرباز با 2 هزارو ۱۵۸هکتار و شهرستان قصرقند با ۷۵۴ هکتار بیشترین سطوح مبارزه با ملخ صحرایی مهاجر را دارا هستند.

انتهای پیام/
 
 


کد مطلب: 17575

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/17575/مبارزه-ملخ-صحرایی-مهاجر-بی-وقفه-دنبال-می-شود-انجام-بیشترین-سطح-شهرستان-سرباز-قصرقند

شستون
  https://shastoon.ir