800
۰
در جلسه ستاد مدیریت بحران مقابله با کرونا در سراوان مطرح شد؛

قدر دانی فرماندار سراوان از خیرین حوزه صیانت از سلامت مردم/ ثبت نام 95 درصدی سراوانی ها در سامانه غربالگری ویروس کرونا

از آنجایی که همکاری با سامانه غربالگری ویروس کرونا می تواند در مهار و کنترل این ویروس موثر باشد که 95 درصد شهروندان سراوانی در این سامانه ثبت نام کرده اند.
قدر دانی فرماندار سراوان از خیرین حوزه صیانت از سلامت مردم/ ثبت نام 95 درصدی سراوانی ها در سامانه غربالگری ویروس کرونا
به گزارش شستون، جلسه ستاد مدیریت بحران مقابله با کرونا شهرستان به ک ریاست علی رضا شهرکی فرماندار سراوان و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس بیمارستان رازی، رئیس جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 
علی رضا شهرکی فرماندار سراوان ضمن قدر دانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمان و گروه های جهادی، گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه روز طبیعت از شهروندان انتظار می رود با ماندن در خانه و عدم حضور در تفرجگاه ها و مراکز گردشگری شهرستان، در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند.
 وی افزود: همکاری مردم مهم ترین راه پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا آن هم با عدم تردد غیر ضروری در سطح شهر ها و روستا ها و پرهیز از سفرهای غیر ضروری است.
فرماندار سراوان ادامه داد: تیم های نظارتی بر صنوف و اماکن در راستای صیانت از سلامت شهروندان نظارت خود را دو چندان کرده و غیر از مراکز عرضه مواد غذایی، بهداشتی، درمانی و مواد شوینده، جایگاه های سوخت، مابقی صنف ها باید تعطیل باشد.
شهرکی در ادامه خواستار بخشش اجاره بها توسط مالکین مراکز فروش، پاساژ و مغازه ها و فروشگاه های سطح شهر با توجه به تعطیلی بازار شد.
 وی از مسئول مهمان پذیر سعدی به دلیل قرار دادن این مکان برای نقاهتگاه بیماران کرونایی ، بلوچ زهی مسئول جایگاه صالح به دلیل در اختیار قرار دادن تمامی امکانات و تجهیزات برای مقابله با کرونا و کریم بخش دهواری به دلیل اهدای 100 میلیون ریال جهت خرید تجهیزات و مواد لازم برای مقابله با ویروس کرونا قدر دانی کرد.
 
فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: کلیه جایگاه های سوخت شهرستان به خودرو های سنگین درون شهری و برون شهری مجاز به توزیع سوخت نمی باشند و فقط مجاز به توزیع سوخت به خودرو هایی هستند که بحث تامین گندم و آرد شهرستان را بر عهده دارند.
شهرکی همکاری و تعامل مردم سراوان، علما و رسانه ها را در راستای مقابله با ویروس کرونا را مطلوب عنوان و خاطر نشان کرد: در راستای رصد بیماری کرونا، بیمار یابی و مدیریت و کنترل کرونا ویروس انتظار می رود شهروند با سامانه غربالگری ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند.
 
در پایان قره بیگلو مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان از ثبت نام 95 درصدی مردم شهرستان سراوان در سامانه غربالگری ویروس کرونا خبر داد.

انتهای پیام/ 
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 17682
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *