800
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

کادر درمانی و پرستاران سربازان خط مقدم جبهه سلامت هستند

رحمدل بامری گفت: پرستاران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ امام علی(ع) چابهار در خط مقدم جبهه سلامتی و مقابله با بیماری کرونا قرار دارند.
کادر درمانی و پرستاران سربازان خط مقدم جبهه سلامت هستند
 به گزارش شستون؛ به نقل از چهاربهاران، رحمدل بامری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار صبح امروز در جمع پرستاران و کادر درمان بیمارستان امام علی (ع) گفت: پرستار فرشته ایست در لباس رحمت، عطوفت، مهربانی، مراقبت، تخصص و تعهد بالا، همه ما قدردان اثر گذاری بی دریغ و والای جامعه ایثارگر پرستاری، پزشکان، کلیه خادمین جبهه سلامت هستیم.

وی افزود: کادر سلامت سربازان خط مقدم مقابله با کرونا هستند که بصورت شبانه روزی و دوری از خانواده برای حفظ جان انسانها و همنوعان در خط مقدم مقابله با این بیماری و ارتقای سلامت جامعه تلاش زیادی انجام می دهند.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار با اشاره به اینکه تلاش جمعی باعث جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری در چابهار شده است تصریح کرد: خیران، شبکه بهداشت و درمان، مردم همراه و همگام شهرستان چابهار، تلاش های جمعی اعضای شورای تامین و اداری و همه بزرگواران و همه خادمین جبهه سلامت که بصورت شبانه روزی در راستای مقابله با کرونا نقش آفرینی کردید تشکر و قدردانی داریم.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر تلاش های جمعی همه این عزیزان نبود در چابهاری که به مثابه مرکز ثقل تجارت و گردشگری استان و استان های همجوار است وضعیت به مراتب بغرنج تر بود. 

بامری تاکید کرد: با ایمان قلبی به این موضوع که زبان در قبال قدردانی از این قشر فداکار و از خود گذشته، قاصر است و این خدمات ارزشمند مصداق جهاد فی سبیل الله با هیچ قدردانی و هدیه ای قابل جبران نیست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار از شهروندان خواست؛ با قرنطینه اختیاری خویش و عدم خروج از منزل جز در مواقع اضطراری، ضمن قطع زنجیره انتقال و شیوع ویروس کرونا و رعایت دقیق نکات بهداشتی در مقام عمل قدردان و یاری گر کادر درمان و پرستاران ایثارگر و از جان گذشته باشند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 17825
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *