800
۰
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان:

بسته های غذایی ومعیشتی توسط پایگاه های مقاومت توزیع می شود/اهدای7200بسته بهداشتی به بیماران خاص

عباسعلی ارجمندی گفت: بسته های غذایی و معیشتی در طرح کمک مومنانه توسط پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی توزیع می شود.
بسته های غذایی ومعیشتی توسط پایگاه های مقاومت توزیع می شود/اهدای7200بسته بهداشتی به بیماران خاص
به گزارش شستون؛ عباسعلی ارجمندی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در روز میلاد ولیعصر(عج)، رزمایش "کمک مومنانه" با استفاده از ظرفیت‌ ‏دستگاه ها، سازمان ها، بسیج و سپاه با هدف ایجاد وحدت، انسجام، ‏هماهنگی و تجمیع ظرفیتها با تاکید بر مردمی بودن آن در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در راستای کمک به قشر آسیب پذیر از بیماری کرونا تاکنون پنج هزار سبد کالا توسط پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های جهادی سپاه توزیع شده است.
 
این مقام مسئول ادامه داد: در طرح کمک مومنانه ۱۵۰ هزار بسته و سبد کالا آماده برای توزیع در ماه مبارک رمضان است که این اقدام توسط پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی انجام می شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار بسته حمایتی توزیع و مقداری از آن آماده توزیع توسط ستاد اجرایی حضرت امام (ره) است، گفت: هفت هزار و۲۰۰ سبد بهداشتی تاکنون توسط هلال احمر در بین بیماران خاص و سرطانی کل استان توزیع شده است.
 
ارجمندی تصریح کرد: همچنان کمک ها برای توزیع در طرح کمک مومنانه در حال جمع آوری وبسته بندی است تا آماده برای توزیع شود.
 
سپاه همپای مدافعان سلامت در میدان مبارزه با کرونا

وی خاطر نشان کرد: در بحث کمک مومنانه مجموعه پایگاه های مقاومت و گروههای جهادی تحت پوشش سپاه جزو اولین گروه‌هایی بودند که در بخش گندزدایی،تولید، حوزه بهداشت و... نهایت همکاری و تلاش را داشتند به گونه ای که تیم‌های پزشکی و امکانات سپاه خود در اختیار مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی استان قرار گرفت.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری استان ادامه داد: در این مدت شاهد حضور فعال، بی‌وقفه، شبانه‌روزی و جهادی پایگاههای مقاومت و گروههای جهادی تحت پوشش مجموعه سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در کنار مجموعه دستگاه های اجرایی و... بودیم.

ارجمندی در ادامه از همکاری و همراهی مردم کمال قدردانی کرد و افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای لبیک به نداری رهبر معظم انقلاب و کمک به اقشار آسیب پذیر از کرونا و نیازمندان است تاهمچون گذشته بتوانیم بهترین گام را در این ماه پرخیر و برکت برای کمک به مومنان برداریم.
 
انتهای پیام/
 
 
پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 18016
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *