800
۰
در مراسم آغازین رزمایش کمک مومنانه عنوان شد:

رزمایش کمک مومنانه یادآور همراهی عمومی در دفاع مقدس است/حمایت سپاه از 372هزار نفر در سیستان و بلوچستان

سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: کمک مردم به اقشار نیازمند در رزمایش کمک مومنانه یادآور همدلی و همراهی عمومی در دفاع مقدس و مقابله با دشمن است.
رزمایش کمک مومنانه یادآور همراهی عمومی در دفاع مقدس است/حمایت سپاه از 372هزار نفر در سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، صبح امروز پنج شنبه رزمایش بزرگ کمک مومنانه به همت قرارگاه قدس نیروی زمینی و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند استان آغاز شد.

 رزمایش کمک مومنانه یادآور همراهی عمومی در دفاع مقدس است

در آغاز این مراسم سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: این رزمایش با رمز مبارک امام حسن مجتبی(ع) از امروز آغاز خواهد شد و در واقع برای این است تا همه مردم ایران در آن حضور داشته و به نوعی تاثیر گذار باشند.
وی افزود: همه مردم کشورمان می تواند کمک کنند و ما نیز با تأسی از ائمه اطهار(ع) که به صورت ناشناس و شبانه اقدام به کمک میکردند تا حرمت اشخاص حفظ شود می خواهیم حرمت ها را حفظ کرده و نگذاریم خدای نکرده کسی دلگیر شود.

کرمی با اشاره به اینکه با شیوع بیماری در سطح کشور و قرنطینه انجام شده برخی اقشار آسیب دیده اند، گفت: در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب و کمک به همه اقشاری که به نوعی تحت تاثیر این بیماری قرارگرفته اند این رزمایش را به انجام برسانیم که برای ما یادآور دفاع مقدس است چرا که در آن زمان نیز همه مردم با کمک هم دشمن را دفع کرده و اینک نیز با همکاری هم این بیماری را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: حضور همه دستگاه ها و نهادها در این طرح ستودنی است، بهزیستی، کمیته امداد، گروه های مردم نهاد، سپاه، هلال احمر و همه مردم ایران پای کار آمده اند تا گره گشای نیازمندان باشند.



حمایت سپاه از 3میلیون 500هزار نفر

سرهنگ جعفری معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیز در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان برای حمایت از همه اقشار آماده بوده و تا کنون نیز بالغ بر 10هزار و 679 پروژه عمرانی و همچنین 659هزار و 115پروژه غیرعمرانی انجام داده است.

وی افزود: مبلغ اعتبار این پروژه ها چیزی در حدود 133هزار میلیارد تومان بوده است که به صورت ویژه در این بخشها هزینه شده است و همچنین 7هزار 295پروژه تا پایان سال در دستور کار دارد.

جعفری با اشاره به اینکه  سپاه 3میلیون و 500هزار نفر را در طرح کمک مومنانه پوشش میدهد، اذعان کرد: این عزیزان افرادی هستند که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند که در سیستان و بلوچستان  حمایت از 372هزار نفر را سپاه پاسداران برعهده گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین 700سری جهیزیه نیز پس از ماه مبارک رمضان به زوج های جوان اهدا خواهد شد.



توفیق خدمت به مردم نصیب هر کس نمی شود

آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بیان کرد: در ماه رمضان و شعبان بهترین زمان برای کمک به نیازمندان می باشد و سپاه پاسداران در این راستا همواره پیش تاز بوده است.

وی افزود: از همه عزیزانی که به رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و به این عرصه ورود پیدا کردند تقدیر میکنیم.

آیت الله محامی با تاکید بر اینکه باید کمک به مردم فرهنگی عمومی شود؛ تصریح کرد: این فرهنگ باید در طول سال باقی بماند و همواره تداوم داشته باشد و در کنار حفظ کرامت مردم به معیشت آنان رسیدگی شود.

وی ادامه داد: کمک به خلق خدا توفیقی است که خداوند به هر کسی عطا نمی کند و باید قدر آن را بدانید.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 18028
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *