800
۰

یک بام و دو هوای کرونایی ضدانقلاب برای ترامپ و ایران

رسانه‌هایی که در زمان انتشار توصیه‌های غیرعلمی افراد غیرکارشناس در ایران، شدیدترین هجمه‌ها را به ایران، اسلام و دین وارد می‌کردند در مقابل اظهارات غیرعلمی و مرگبار ترامپ سکوت کردند.
یک بام و دو هوای کرونایی ضدانقلاب برای ترامپ و ایران
به گزارش شستون؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه نسخه‌پیچی‌های عجیب خود برای درمان کرونا اعلام کرد تزریق مواد ضدعفونی‌کننده به بدن و قرارگرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش به درمان کرونا کمک می‌کند.
ماله‌کشی برای ترامپ به سبک ضدانقلاب
این اظهارنظر عجیب وی علاوه بر واکنش شدید پزشکان آمریکای به سوژه کاربران فضای مجازی تبدیل شد. حتی جو بایدن، رقیب اصلی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا در واکنش به تازه‌ترین توصیه پزشکی عجیب ترامپ برای درمان کرونا نوشت: "باور نمی‌کنم مجبور باشم همچین توصیه‌ای (به مردم آمریکا) بکنم، اما لطفا مواد سفیدکننده (ضدعفونی‌کننده) را ننوشید! ".
ماله‌کشی برای ترامپ به سبک ضدانقلاب
اغلب رسانه‌ها از این پیشنهاد غیرعلمی ترامپ تحت عنوان «پیشنهاد عجیب»، «توصیه حیرت‌آور» استفاده کردند، اما رسانه‌های ضدانقلاب و کارکنان آن‌ها هیچ مطلب انتقادی از این موضوع در فضای مجازی کار نکردند.
شبکه سعودی «ایران اینترنشنال» که این روز‌ها خیانت‌هایش به مردم ایران ثابت شده تنها به انتخاب تیتر «پیشنهاد ترامپ برای نابودی کرونا با تزریق موادضدعفونی کننده به بدن» اکتفا کرد.
ماله‌کشی برای ترامپ به سبک ضدانقلاب
اما این سکوت رسانه‌ای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان درمقابل اظهارنظر عجیب بالاترین مقام رسمی آمریکا درحالی است که طی روز‌های گذشته توصیه‌هایی درباره روغن بنفشه و ادرار شتر توسط افرادی که هیچ مسئولیتی هم در ایران نداشتند بهانه‌ای شده بود برای حمله رسانه‌های معاند به ایران، اسلام و دین و حکومت.
مسیح علینژاد یکی از همین مزدوران آمریکا است که موضوع ادرار شتر را حتی به زبان فارسی و انگلیسی توییت کرد، اما از حرف شاذ ترامپ هیچ چیزی نگفت.
ماله‌کشی برای ترامپ به سبک ضدانقلاب
منبع: فارس
انتهای پیام
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 18041
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *