گزارش دانا از تاخت و تاز زودهنگام به مجلس نو؛

اصلاح طلبان درباره مجلسی که شروع به کار نکرده چه می گویند؟/ پروپاگاندای شدید اصلاحات علیه بهارستان یازدهم + جدول

10 ارديبهشت 1399 ساعت 13:14

اگرچه اصلاح طلب هیچ گاه از دلایل مستدل برای پیش داوری نسبت به مجلس یازدهم سخن به میان نیاوردند اما می توان دلیل این آشفتگی ها را در تکیه های پازل برهم ریخته جریان اصلاحات سیاسی یافت.


به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجلس یازدهم اگرچه هنوز برسر کار نیامده و منتخبین آن هنوز بر کرسی نمایندگی تکیه نزدند اما رقیب شکست خورده در انتخابات مجلس دست به کار شده و بنای تخریب همه جانبه مجلس یازدهم را گذاشته است.
چهره های سیاسی اصلاح طلب از نمایندگان ادوار تا فعالان رسانه ای این طیف سیاسی ضمن پیش داوری نسبت به نمایندگانی که هنوز کار خود را شروع نکردند تمام تلاش خود را به کار بستند تا این مجلس را ناکارآمد جلوه دهند. این سوء گیری های غرض ورزانه اما در حالی صورت گرفته که هیچ استدلالی برای این اظهارات مطرح نیست.
اگرچه اصلاح طلبانی که در این زمینه اظهارنظر کردند هرگز از دلایل خود برای اینگونه پیش داوری ها سخنی به میان نیاوردند اما می توان دلیل این آشفتگی ها را در تکیه های پازل برهم ریخته اصلاحات یافت.
پازلی که ناکارآمدی مجلس دهم، بی کفایتی فراکسیون اکثریتی «امید»، سیاست بازی نمایندگان مجلس دهم، تلاش برای تغییر گفتمان اصلاح طلبی، سرخوردگی بزرگان اصلاحات و استعفا از شورای سیاست گذاری این جریان تنها بخشی از تکه های آشفته آن است.
در این گزارش بر آن شدیم تا نگاهی به سوء گیری های چهره های اصلاح طلب نسبت به مجلس یازدهم آن هم زمانی که هنوز این مجلس حیات عملی پیدا نکرده و دست به کار نشده است، داشته باشیم.    
 



 
انتهای پیام/


کد مطلب: 18139

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/18139/اصلاح-طلبان-درباره-مجلسی-شروع-کار-نکرده-می-گویند-پروپاگاندای-شدید-اصلاحات-علیه-بهارستان-یازدهم-جدول

شستون
  https://shastoon.ir