800
۰
معاون اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد:

حمایت 20 میلیارد ریالی از معلولان ضایعه نخاعی در روزهای کرونایی

حمیدرضا برات پور گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا 20 میلیارد ریال کمک به 800 معلول ضایعه نخاعی با سرانه 250 هزار تومان پرداخت شد.
حمایت 20 میلیارد ریالی از معلولان ضایعه نخاعی در روزهای کرونایی
به گزارش شستون؛ حمیدرضا برات پور، معاون موسسات غیر دولتی و مشارکت های اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون؛ گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به مراکز توان بخشی و شبانه روزی 221 میلیون تومان برای تامین وسایل بهداشتی در طول این مدت پرداخت شده است.

وی بیان کرد: ارائه خدمات خط 123 و مشاوره 1480 برای پاسخگویی استرس و اضطراب های ناشی از کرونا، مداخله فعال اجتماعی در حاشیه شهرها برای کودکان کار و خیابان در 15 شهر استان و توزیع بسته های بهداشتی و آموزشی از دیگر اقدامات مبارزه با بیماری کووید 19 است.

به گفته این مقام مسئول، تهیه و تبیین دستورالعمل های ویژه پیشگیری از بیماری های واگیر در کشور، استان و شهرستان ها، تعیین ساختار و شرح وظایف اعضای کمیته و مشخص کردن اهداف و ماموریت ها هماهنگ با ستاد بحران، آموزش و اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی و گروهی، تهیه پروتوکل بهداشتی، بسته های بهداشتی آموزشی ویژه کارکنان مراکز معلولان سالمندان و مددجویان از دیگر اقدامات فرهنگی مقابله با کرونا بوده است.

وی ادامه داد: سامانه خود ارزیابی وضعیت روان شناختی در زمان شیوع ویروس کرونا به آدرس corona.behzisti.ir  نیز در مدت شیوع کووید 19 آماده ارائه خدمات به بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/
 
 
 
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 18382
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *