800
۰
به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل صورت گرفت؛

تعامل سازنده با صاحبان صنایع دریایی در سال جهش تولید

سهراب طیبی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تعامل سازنده این اداره کل با صاحبان صنایع دریایی استان در سال جهش تولید خبر داد.
تعامل سازنده با صاحبان صنایع دریایی در سال جهش تولید
به گزارش شستون؛ سهراب طیبی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: گفت: در راستای نظارت سازمان بنادر و دریانوردی و بند ۲۲ ماده ۳ آيين نامه این سازمان، به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل، از نوار ساحلی و اسکله های صیادی استان بازدید شد.

وی افزود: طی گشت دو روزه از نوار ساحلی استان، از سازه های اسکله و عمليات لايروبی اسكله صيادی رمين، اسكله مردمی گیشاب، پروژه سه هزار هكتاری گلخانه گيشاب، نوار ساحلی شرق، اسكله مردمی روديك، اسكله های صيادی بريس- پسابندر و موج شكن مردمی گواتر بازدید شد.

این مقام مسئول گفت:بازدید از اسكله صيادی و اسكله ساماندهی قايق ها در كنارك، اسكله صيادی تنگ جديد و قديم، موج شكن مردمی گورديم و کارگاه های لنج سازی از دیگر اقداماتی است که در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل استان انجام شد.

طیبی تصریح کرد: به منظور افزايش آگاهی عمومی در ارتباط با حق مالكيتی و نظارت عاليه سازمان بنادر و دريانوردی بر سواحل، بنادر و سازه های دريايی، با رويكرد تعاملی سازنده نسبت به راهنمايی و اطلاع رسانی به صاحبان صنايع دريايی اقدامات لازم انجام گرفت.

انتهای پیام/
 
 
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 18616
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *