با هدف آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت؛

نمایشگاه کهف الشهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان افتتاح شد

14 خرداد 1399 ساعت 9:14

با هدف آشنایی جوانان و نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت نمایشگاه دائمی کهف الشهدا که شامل تمثال و وصایای شهدا استف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان افتتاح شد.


 
به گزارش شستون؛ مراسم افتتاحیه  نمایشگاه کهف الشهدا  با حضور معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان و جمعی از کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد.
 
 حجت الاسلام عودی جعفری مسئول امور فرهنگی واحد سراوان در حاشیه این مراسم با اشاره به  نقش شهدا و اطاعت پذيري شهدا از حضرت امام  خمینی (ره) بیان کرد: شهداي دوران دفاع مقدس بر اساس اصل اطاعت‌پذيري از فرمان ولي امر زمان خود، لبيك‌گويان به سمت جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل شتافتند و بدون در نظر گرفتن اهداف مادي و چشم داشت‌هاي دنيوي، بهترين سرمايه‌هاي خود را كه خون و جان بود، تقديم راه انقلاب و نظام اسلامي كردند.
 
وی افزود: کهف الشهدا نمایشگاه دائمی از  تمثال شهدای شاخص شهرستان ،استان ،کشور و شهدای مدافع حرم به همراه زندگی نامه و  وصایای شهدا می باشد که هدف از برگزاری این گونه نمایشگاه ها  اولا آشنایی دانشجویان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می باشد  و ثانیا آشنایی دانشجویان با  کتاب‌ها، خاطرات و وصیت نامه‌های شهدا از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه است.
 
عودی جعفری در پایان با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه کهف الشهدا ، آشنا کردن  نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: باید شهدا، الگوی فرزندان ما قرار بگیرند چرا که دشمن سعی دارد فرزندان ما را بدنبال قهرمانان کاذب و الگوهای غلط منحرف کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 18676

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/18676/نمایشگاه-کهف-الشهدا-دانشگاه-آزاد-اسلامی-واحد-سراوان-افتتاح

شستون
  https://shastoon.ir