800
۰
مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان خبر داد:

صادرات 776 میلیون دلاری از بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان

مبین علی میر گفت: در ۱۲ ماه سال ۹۸ میزان صادرات بازارچه های مرزی استان ۷۷۶ میلیون و 674 هزار و 133 دلار بود که این رقم در سال ماقبل آن 655 میلیون و 545 هزار و 688 دلار گزارش شد.
صادرات 776 میلیون دلاری از بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ مبین علی میر، مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون، گفت: بر اساس برآوردها میزان صادرات بازارچه های مرزی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: میزان واردات از بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان در ۱۲ ماه سال گذشته ۳۰ میلیون دلار بود.

مدیرکل بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال ۹۷ ارزش دلاری واردات از بازارچه‌های مرزی ۱۴ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۸۰۵ دلار بوده است که این میزان واردات در سال 98 نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۱۰۸ درصد رشد داشته است.

میر تصریح کرد: همچنین میزان خروج کالا ماده ۱۱۶ گمرکات از طریق بازارچه های مرزی استان در سال گذشته ۷۹۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه هدف صادراتی تعریف شده در سال ۹۸ میزان صادرات غیر نفتی استان به ارزش ۸۰۳ میلیون دلار تعیین شد که با توجه به اقدامات اجرایی صورت گرفته، اهداف تعیین شده در برنامه فقط از طریق بازارچه‌ها محقق شده است.

مدیرکل بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان ادامه داد: همچنین کالاهای صادر شده در قالب ماده ۱۱۶ که اظهار در سایر گمرکات انجام شده حدود 792 میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بود که با جمع صادرات اظهار در بازارچه ها جمعاً حدود یک میلیارد و ۵۶۸ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار شده است.

انتهای پیام/
 
 
 
 
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 18804
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *