800
۰
اولتیماتوم امام جمعه سراوان به مسئولین نظارتی؛

قیمت های افسارگسیخته کالاها در سراوان قابل پذیرش نیست/ اگر توان مدیریت ندارید رها کنید

افزایش بی رویه قیمت کالاها و تفاوت نرخ اجناس در فروشگاه های سطح شهر منجر به اعتراض امام جمعه شهرستان از تریبون نماز جمعه شد.
قیمت های افسارگسیخته کالاها در سراوان قابل پذیرش نیست/ اگر توان مدیریت ندارید رها کنید
به گزارش شستون؛ تفاوت قیمت کالاها و بالا بودن نرخ برخی از اجناس در شهرستان سراوان به یکی از معضل های تکراری مردمان این شهر تبدیل شده است.

در ماه های اخیر قیمت اجناس به ویژه میوه در سراوان به گونه ای افزایش یافته که توان خرید یک کیلو میوه در هفته را از شهروندان سلب کرده است. 

از سوی دیگر تفاوت قیمت کالاها در فروشگاه های سطح شهر نیز از موضوعات دیگر مورد گلایه شهروندان است که برخورد جدی و قاطع با متخلفین از مطالبات اصلی مردم سراوان به شمار می رود. 

در همین راستا حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان ضمن انتقاد شدید الحن از عدم رسیدگی مسئولین دستگاه های نظارتی به بازار از افزایش قیمت کالاها در شهرستان ابراز گلایه کرد. 

وی خواستار جلوگیری از قیمت های افسارگسیخته کالا و اجناس در سراوان شد و ادامه داد:  مسئولین امر چرا در این باب تلاش نمی کنند؟ 

امام جمعه شهرستان سراوان اضافه کرد: چندین بار به مسئولین نظارتی در سطح شهرستان تذکر داده شده که چرا نظارت بر بازار انجام نمی شود که می گویند ما نیرو نداریم، این بهانه خوبی نیست شما مسئولیت قبول کردید و باید پاسخگو باشید.

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: اگر مسئولی در خود توانایی نمی بیند پستش را رها کند تا فردی لایق و شایسته روی کار بیاید و  اگر مسئولیت قبول کردید باید پاسخگو باشید. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تفاوت قیمت اجناس و کالا ها در فروشگاه های سطح شهر قابل قبول نیست و باید این روند اصلاح شود. 

انتهای پیام/
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 18806
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *