800
۰
عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان؛

باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در جنوب شررق کشور منهدم شد/ دستگیری سوداگر مرگ در درگیری مسلحانه پلیس

سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی از انهدام یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در جنوب شرق کشور خبر داد.
باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در جنوب شررق کشور منهدم شد/ دستگیری سوداگر مرگ در درگیری مسلحانه پلیس
به گزارش شستون؛ سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: عصر روز گذشته مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر را که از طریق مرزهای شرقی، اقدام به قاچاق محموله سنگین مواد افیونی به مناطق مرکزی این شهرستان کرده بودند، شناسایی کردند.

وی ادامه داد:  جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان در درگیری مسلحانه با اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی در منطقه کوه سفید این شهرستان، مقدار 2 تن و 220 کیلو 415 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در ارتفاعات این منطقه دپو شده بود کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، در این عملیات مقتدرانه ضمن دستگیری یک سوداگر مرگ، تعداد یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیری مهمات جنگی نیز کشف شد.

 قنبری با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی و تلاش پلیس برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند، بر عزم جدی نیروی انتظامی استان در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تأکید کرد گفت: شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس به 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 18871
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *