800
۰
جانز هاپکینز:

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از ۱۱۹ هزار نفر فراتر رفت

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از ۱۱۹ هزار نفر عبور کرد.
تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از ۱۱۹ هزار نفر فراتر رفت
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۹ هزار و ۱۱۲ نفر افزایش یافت و شمار کلی مبتلایان به «کووید-۱۹» در این کشور به دو میلیون و ۲۲۱ هزار و ۷۹ نفر افزایش یافته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را دو میلیون و ۲۹۷ هزار و ۱۹۰ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۲۱ هزار و ۴۰۷ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک با ۴۰۹ هزار و ۵۹۳ مورد ابتلا و ۳۱ هزار و ۱۵۹ مورد قربانی، همچنان کانون بیماری کرونا در آمریکا است.
طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون هشت میلیون و ۶۴۱ هزار و ۱۲۰ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان ۴۵۹ هزار و ۴۸۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. در مجموع، چهار میلیون و ۲۳۴ هزار و ۲۷۵ نفر از مبتلایان به کرونا در جهان نیز تاکنون از این ویروس ناشناخته رهایی یافته‌اند. آمریکا همچنان بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس را در جهان دارد.
انتهای پیام/
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 18927
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *