800
۰

پیش فروش محصول جدید ایران خودرو آغاز شد

پیش فروش محصول جدید ایران خودرو (k ۱۳۲) و هشت محصول دیگر از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد.
پیش فروش محصول جدید ایران خودرو آغاز شد
 به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طرح مشارکت در تولید محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو در کنار هشت محصول دیگر آغاز شد. در این طرح افراد می‌توانند برای پیش فروش محصول جدید ایران خودرو (k۱۳۲) و دناپلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال. ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال. ایکس بنزینی اقدام کنند.
این دوره از پیش نویس ثبت نام ايران خودرو به مدت سه روز از ساعت ۱۰ صبح امروز (هیجدهم تیر ماه)  آغاز می شود و تا شنبه (بیست و یکم تیر ماه) ادامه دارد.
بیشتر بخوانید
گفتنی است، این ثبت نام شرایطی از جمله داشتن کد ملی، دارا بودن گواهینامه رانندگی، رعایت فاصله زمانی ۴۸ ماه از آخرین ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا، عدم امکان صلح، دارا نبودن پلاک فعال خودرو، پرداخت وجه از حساب شخص متقاضی و متعلق بودن خط تلفن به نام متقاضی درنظر گرفته شده است.
بر این اساس در صورت عدم توجه متقاضیان به هر یک از محدودیت ها، ثبت نام در هر مرحله قبل از تحویل خودرو لغو و وجه پرداختی به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
این نکته قابل ذکر است که سود مشارکت در طرح برای محصول جدید این خودروساز ۶ تا ۹ درصد و سایر محصولات ۶ تا ۶.۵ درصد و موعد تحویل تمامی خودرو‌ها از ۱۲ تا ۱۴ ماه درنظر گرفته شده است که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 19223
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *