800
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر:

طرح های اشتغالزایی نسخه اي شفا بخش براي پويا شدن اقتصاد است

ابوذر کوثری با اشاره به این که حركت منظم و مطلوب چرخ هاي اقتصادي در هر جامعه اي نيازمند برنامه ريزي و حمايت هاي مستمر است، گفت: داشتن طرح های اشتغالزایی توسط دستگاه های اجرایی جهت پویا کردن اقتصاد امری ضروری است.
طرح های اشتغالزایی نسخه اي شفا بخش براي پويا شدن اقتصاد است
به گزارش شستون؛ ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: فلسفه برگزاری جلسات کمیته فنی اشتغال بحث تعدد، تنوع و تکثر تسهیلات اشتغال زایی در آئین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی وعشایری و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی می باشد.

وی اهمیت و نقش سازنده در امر تولید روستایی و اشتغال پایدار را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: متقاضیان طرح های اشتغال زایی توسط مدیران و مجموعه کارشناسان دستگاه های اجرایی جهت تسهیل و رفع موانع موجود در دریافت تسهیلات بانکی باید توجیه شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: برنامه ریزی و داشتن طرح های اشتغالزایی توسط دستگاه های اجرایی جهت پویا کردن اقتصاد باید مد نظر قرار بگیرد.

وی در پایان تهیه جدول فرآیند اخذ تسهیلات از آغاز درخواست تا اخذ آن و ساده سازی، رفع ابهامات مسیر پیگیری این موارد را برای متقاضیان و عموم را از دستگاه های ذیربط خواستار شد و در این خصوص اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ایرانشهر را موظف به تهیه جدول فرایند اخذ تسهیلات در قالب یک دفترچه کرد تا این الگو در جهت اشتغالزایی و تولید ثروت در سطح این منطقه بتواند نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 19236
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *