۰

اخطار کرونایی شرکت کننده عصر جدید به امین حیایی/تصمیم بشیرحسینی برای تغییر ظاهر!+فیلم

«عصر جدید» شب گذشته با حضور شرکت کننده های مختلف و اجراهایی جذاب روی آنتن شبکه سه رفت.
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته مرحله دوم مسابقه بزرگ عصرجدید آغاز شد،به گفته علیخانی قرار است در هر قسمت پنج شرکت کننده حضور پیدا کنند و با هم رقابت داشته باشند .داوران دو اجرا  را انتخاب می کنند. در نهایت مردم به این دو اجرا رای می دهند و یک اجرا به نیمه نهایی راه پیدا می کند.
گروه جوانمردان ایران زمین، نخستین شرکت کنندگان برنامه «عصر جدید» درمرحله دوم این برنامه بودند.اجرایی کاملا ایرانی که مورد توجه داوران قرارگرفت.
بعد از اجرای این گروه سید بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد برای راستی آزمایی شرکت کنندگان به روی صحنه عصر جدید رفتند و خودشان را محک زدند.
 
Play
Mute
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
Remaining Time -3:17
Fullscreen
 
طاها کوچکترین عضو این گروه بود که امین حیایی علاقه بسیاری به او داشت و می خواست با او روبوسی کند که با اخطار کرونایی او همراه شد که گفت مگر کرونا نیامده است؟
 
Play
Mute
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
Remaining Time -0:38
Fullscreen
 
علی جعفری دومین شرکت عصرجدید در مرحله دوم ذهن‌ها را می‌خواند و فکر‌ها را مشغول می‌کند و داوران و مخاطبان با اینکه می دانند او شعبده بازی می کند اما کیف می‌کنند.او توانست چهار رای مثبت داوران را دریافت کند.
 
Play
Mute
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
Remaining Time -13:28
Fullscreen
 
عباس رثایی در حوزه بازیگری شرکت کرد؛ این شرکت کننده روایتگر زائری با پیشینه سیاه بود که در آستان نورانی امام رئوف دست‌خالی برنمی‌گردد؛رثایی  سه رای مثبت را دریافت کرد.
 
Play
Mute
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
Remaining Time -22:49
Fullscreen
 
 علیخانی گفت:هرچه قدر از صحنه استفاده نکرد اما واقعی سیبیل های خود را زد!
رثایی درباره مادرش توضیح داد: من خیلی بچه ننه هستم،به همسرم می گویم که مراقب من باشد.
عرفان طهماسبی در حوزه خوانندگی اجرایی متفاوت را روی صحنه آورد که مورد توجه داوران قرار گرفت.
بشیرحسینی گفت:این باربرای من تیپت جذاب تر بود چراکه امروزی شدن را با موسیقی محلی باز تولید می کند؛ یک تیپ امروزی می بینیم که موسیقی محلی را دوست دارد چون ما هر بار شاهد موسیقی محلی با لباس محلی بودیم؛حتی با موهای افشون خودش چین چین می کند و دلبری می کند،تصمیم گرفتم موهایم را بلند کنم!
همه ما موسیقی که گوش می کنیم،انتظار یک لباس محلی داریم اما به نظرم در کنار لباس محلی  که آرمان  و آقای اسکندری به تن داشتند من با لباس عادی آمدم؛لباس محلی بسیار زیبا است و من دوست دارم لباس محلی را در عروسی و روز قهرمانی به تن می کنم.
 
Play
Mute
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
Remaining Time -11:32
Fullscreen
 
 مهران رحمانی اجرایی به احترام شهدای سلامت داشت و یک نقاشی سرعتی کشید به همان سرعتی که کرونا، کره زمین و ساکنینش را درنوردید!
 
Play
Mute
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
Remaining Time -6:35
Fullscreen
 
در پایان قسمت اول مرحله دوم عصر جدید  داوران،  گروه جوانمردان ایران زمین وعرفان طهماسبی را انتخاب کردند و حالا نوبت مخاطبان است که از طریق آرای خودشان شرکت کننده  مورد علاقه خود را برای  مرحله نیمه نهایی  انتخاب کنند.
عصرجدید
انتهای پیام/
 
 
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 19299
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *