ناشی‌گری رسانه سعودی‌، کار دست منافقین داد/ پرده برداری از پشت پرده شبکه ایران اینترنشنال

28 تير 1399 ساعت 12:45

ناشی گری شبکه ضدانقلاب ایران اینترنشنال که با عصبانیت شدید کاربران شبکه اجتماعی مواجه شده است باعث شد که این رسانه ضدانقلاب به یک رسانه سوخته تبدیل شود.


به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسانه های ضدانقلاب اغلب سعی می کنند که پشتوانه و حامیان خود را به شدت پنهان کنند تا در نظر مخاطب یک رسانه بی طرف جلوه کنند و اعتبارشان برای اقدامات سیاسی و جنگ روانی که انجام می دهند خدشه دار نشود. نمونه این رسانه ها بنگاه سخن پراکنی بی بی سی فارسی است که انتصابش از سوی وزارت خارجه انگلیس و ملکه این کشور را نفی می کند. 

اما به تازگی شبکه ضدانقلابی رشد کرده که با نیرو گیری از شبکه های ضدانقلاب دیگر از جمله بی بی سی فارسی و من و تو و ... و خرج پول‌های کلان سعی کرد جایی در میان رسانه های ضدانقلاب برای خود دست و پا کند. این پول پاشی ها که بسیاری آنرا منتسب به سعودی ها می دانند حتی تا جایی بود که برخی مجریان ایرانی ازجمله «مزدک میرزایی» را نیز به این شبکه جلب کرد. هر چند که این افراد نه تنها نتوانستند موفقیت خود را در صداوسیما تکرار کنند بلکه اعتبار خود را نیز با رفتن به این شبکه از دست دادند.
 
حالا این شبکه تلویزیونی ضدانقلاب سعودی با یک ناشی گری کاملا رسانه ای خود را لو داد و به یک رسانه سوخته تبدیل شد.
 

 
بسیاری در فضای مجازی از پوشش نشست سالانه منافقین در تلویزیون ایران اینترنشنال اعلام انزجار کرده اند. این موضوع سبب شد تا اخباری از پشت پرده این رسانه که گفته می شد دست اندرکاران آن جیره بگیر و مزدور سعودی هاست به راحتی افشا و ثابت شود. یکی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر درباره دعوت از سرکرده منافقین در شبکه ایران اینترنشان نوشت: « هر دویشان یک کارفرما دارند. هر دویشان خود را به یک نفر فروخته‌اند: محمد بن سلمان و خانواده سعودی.»
 

 
حضور برخی از مقامات سعودی در سالهای قبل در نشست سالانه منافقین پیشتر به خوبی حمایت آل سعود از این گروه تروریستی را آشکار کرده بود. حالا حضور سرکرده منافقین در شبکه ضدانقلاب ایران اینترنشنال این پیوند آل سعود، منافقین و شبکه انگلیسی سعودی را به خوبی آشکار کرد.
 
همچنین یکی از کارمندان بی بی سی فارسی با انتقاد از ای عمل دست اندرکاران ایران اینترنشان نوشت: «تنها گروه سیاسی ایرانی‌تبار که در کنار صدام رسما وارد جنگ با ایران شد. گروهی که در دهه ۶۰ باقی مانده و چیزی از امروز نمی‌داند. تریبون دادن به چنین گروه منفوری، اگر از روی غرض نباشد، از روی فهم ناقص از مخاطب است.»
 
ناشی گری ایران اینترنشنال که به نظر می رسد به دستور سعودی ها انجام شده است و جهت عادی سازی چهره منافقین بوده است با عصبانیت شدید کاربران شبکه اجتماعی مواجه شد و با هشتگی درباره اینکه چرا به یک تروریست و کسی که علیه ملت ایران با صدام همدست شده است تریبون داده شده است، مواجه شد و سبب شد نه تنها پروژه این رسانه برای وارد کردن منافقین به عرصه اپوزیسیون علیه ایران شکست خورد بلکه رسانه خاطی هم به یک رسانه سوخته بدل شد. 
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 19415

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/19415/ناشی-گری-رسانه-سعودی-کار-دست-منافقین-پرده-برداری-پشت-شبکه-ایران-اینترنشنال

شستون
  https://shastoon.ir