800
۰
​نماینده مردم سیستان خبر داد؛

مهرماه، آغاز گازرسانی به چهار شهرستان شمال سیستان و بلوچستان

محمد سرگزی گفت: مقرر شد از مهرماه انتقال گاز در زهک، نیمروز، هامون و هیرمند آغاز شود و انجام شبکه گازرسانی در این چهار شهرستان کلید بخورد.
مهرماه، آغاز گازرسانی به چهار شهرستان شمال سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ محمد سرگزی، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در رابطه با موضوع گاز سیستان با حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و معاون وزیر نفت با حضور فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی دیدار شد.

وی ادامه داد: گازرسانی به چهار شهرستان زهک، نیمروز، هامون و هیرمند در سیستان هنوز آغاز نشده و شرکت گاز ایران طراحی شبکه انتقال را انجام داده است.

به گفته سرگزی، با پیگیری های نمایندگان حوزه سیستان مقرر شد از مهرماه انتقال گاز در این شهرستان ها آغاز شود و انجام شبکه گازرسانی کلید بخورد.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قولی که دادند قرار شد تا خردادماه سال آینده این شبکه به اتمام برسد و از منابع این طرح مردم ما در این چهار شهرستان به علاوه زابل استفاده کنند.

وی با تاکید به اهمیت تسریع در روند اجرایی شبکه گاز رسانی اظهار کرد: با توجه به دستور ویژه وزیر نفت به مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مقرر شد عملیات اجرایی شبکه گازرسانی به چهار شهرستان زهک، هیرمند، نیمروز و هامون از مهر ماه سال جاری شروع شود.

سرگزی ادامه داد: به علاوه تامین لوله مورد نیاز خط اصلی انتقال گاز از زاهدان به زابل و تسریع در روند عملیات اجرایی شبکه گازرسانی شهرستان زابل از دیگر موارد تاکیدی در این دیدار بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری هدفمند، تلاش مضاعف و نظارت دقیق بر طرح گازرسانی، با عدالت در توزیع و کیفیت در اجرا و بهره برداری مناسب، هر چه سریعتر مردم سیستان از این نعمت برخوردار شوند.

انتهای پیام/
 
 
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 19457
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *