800
۰
با نرخ مصوب دولتی؛

66 هزار فقره لاستیک بین رانندگان ناوگان باری در سیستان وبلوچستان توزیع شد/از فعالیت 13 دفتر نمایندگی فروش تا تشکیل13 پرونده تخلف در استان

تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 66 هزار و 646 فقره لاستیک جهت توزیع در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی باری و مسافری برون شهری استان تخصیص داده شده است.
66 هزار فقره لاستیک بین رانندگان ناوگان باری در سیستان وبلوچستان توزیع شد/از فعالیت 13 دفتر نمایندگی فروش تا تشکیل13 پرونده تخلف در استان
به گزارش شستون؛ تیمور باقری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه توزیع لاستیک در این استان با نرخ مصوب دولتی و با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق عاملین مجاز فروش انجام می شود، افزود: حواله 53 هزار و 702 حلقه لاستیک از ابتدای مرداد سال 97 تا پایان خردادماه سال جاری با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان توزیع شد.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون 66 هزار و 646 فقره لاستیک جهت توزیع در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی باری و مسافری برون شهری استان توسط سازمان صمت تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به فعالیت 32 دفتر نمایندگی فروش لاستیک در سطح استان گفت: برای دریافت لاستیک، پس از اختصاص سهیه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان خود حواله لاستیک مورد نیاز را دریافت می کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع اقلام مورد نیاز رانندگان با نرخ مصوب، بیان کرد: با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان این اداره کل تاکنون 13 پرونده تخلف برای عاملان فروش لاستیک این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی در استان تشکیل و مراتب برای رسیدگی به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارجاع داده شد.

باقری عدم تحویل لاستیک به متقاضیان دارنده حواله را عمده تخلفات ثبت شده در این زمینه بر شمرد و تاکید کرد: نظارت میدانی دقیق بر شیوه توزیع، عرضه و قیمت فروش لاستیک و همچنین بازرسی از واحدهای مربوطه و انبارهای محل نگهداری از اولویت کاری این اداره کل است.

انتهای پیام/
 
 
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 19458
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *