800
۰
در ادامه مشکلات جنوب شرق ؛

گلایه روستاییان از ضعف ولتاژ برق ادامه دارد/ خراب شدن لوازم برقی چاشنی این روزهای فصل گرما

برخی از اهالی روستای پیرگزان شهرستان مهرستان از خراب شدن لوازم برقی روستاییان به دلیل افت ولتاژ برق در فصل گرما خبر دادند.
گلایه روستاییان از ضعف ولتاژ برق ادامه دارد/ خراب شدن لوازم برقی چاشنی این روزهای فصل گرما
به گزارش شستون؛ با شروع فصل گرما و افزایش دما در استان سیستان و بلوچستان، استفاده از لوازم سرمایشی منجر به افزایش چند برابری مصرف برق مشترکین شده است اما در گوشه ای دیگر برخی از روستاییان از افت ولتاژ ابراز گلایه دارند.
 

اهالی روستای پیرگزان شهرستان مهرستان با ارسال مطالب گلایه آمیز  از افت ولتاژ برق در این روستا ابراز گلایه و خواستار پیگیری  این موضوع شدند.


افت ولتاژ به لوازم روستاییان خسارت وارد کرد
 یکی از اهالی روستا  به خبرنگار شستون، گفت: نوسانات شدید برق در روستای پیرگزان در سنوات اخیر منجر به وارد شدن خسارت به لوازم برقی روستاییان شده است.

 وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوای این منطقه و افزایش دما  بیشتر اهالی روستا از کولر آبی و یا گازی  در فصل تابستان استفاده می کنند اما این روزها با ضعف ولتاژ در این منطقه مواجه هستند.

این روستایی ادامه داد: به دلیل افت ولتاژ برق در روستا، لوازم برقی برخی از روستایی خراب و یا نیم سوز شده است که با توجه به اوضاع اقتصادی و تورم موجود در کشور، علاوه بر اینکه مردم نمی توانند از لوازم سرمایشی استفاده کنند، زیر بار فشار اقتصادی نیز قرار گرفته اند.


فاصله مشترکین از تیر برق علت افت ولتاژ در روستا پیرگزان
احمد علی ریاحی مدیر اداره برق شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در  روستای پیرگزان شهرستان مهرستان بیشتر مشکل  توسعه شبکه وجود دارد.

 وی افزود: با توجه به ساخت و سازها پراکنده این روستا نیازمند توسعه شبکه است چرا که با توجه به فاصله 200 و یا 300 متری برخی از منازل با تیرهای برق، افت ولتاژ صورت می گیرد که تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت این معضل تا پایان شهریور مرتفع شود.

مدیر اداره برق شهرستان مهرستان گفت: اعتبارات سال 98 به پیمانکار ابلاغ  شده است و از سوی دیگر مشکل تخصیص اعتبار که حل شود نهایتا تا پایان شهریور این مشکل نیز مرتفع می شود.

  ریاحی خاطر نشان کرد: بخشی از ساخت و ساز ها درمحدوده اراضی ملی و طبیعی است که نمی توانیم ارائه خدمات کنیم، اما برای قسمت هایی که از نظر منابع طبیعی مشکلی وجود ندارد و از نظر بنیاد مسکن مورد تأیید باشد، توسعه شبکه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هفته جاری از روستای پیرگزان با پیمانکار مربوطه بازدید انجام خواهد و بررسی های لازم جهت توسعه شبکه انجام می شود.

مدیر اداره برق شهرستان مهرستان در پایان از مشترکین خواست چنانچه مشکلاتی برای آنها به وجود آمده است به این اداره مراجعه تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 19471
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *