800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

استکبار ستیزی از وظایف ذاتی انقلاب است/ ایران جنایت و خباثت منافقین را فراموش نمی کند

حجت الاسلام و السملیمن مجتبی بامری گفت: منافقین 17 هزار نفر از مردم ایران را بی رحمانه به شهادت رسانده که ملت فهیم ایران هرگز خباثت ها و جنایت های این گروهک را فراموش نخواهد کرد.
استکبار ستیزی از وظایف ذاتی انقلاب است/ ایران جنایت و خباثت منافقین را فراموش نمی کند
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه در ماه پرفضیلت ذی الحجه قرار گرفته ایم، بیان کرد:  عرفه روزی است که انسان را به سمت نورانیت سوق می دهد چرا که در این روز انسان به گناهان خود اعتراف  و دست نیاز به درگاه خداوند متعال بلند می کند.

 وی با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید سعید قربان از شهروندان خواست تا در این روز قربانی کردن را از یاد نبرند و به یاری مستمندان، مساکین و ایتام بشتابند.

 امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: همچنین در این ماه روز غدیر و ولایت امیر المومنین علی (ع) قرار دارد که مظهر تمام خوبی هاست، انتظار می رود بدون توهین به فرق و مذاهب دیگر این روز در شهرستان سراوان گرامی داشته شود.

حجت الاسلام  و المسلمین بامری با اشاره به اینکه استکبار ستیزی از وظایف ذاتی انقلاب اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد:  با روی کار آمدن انقلاب اسلامی ایران دست استبداد و مستکبران در کشور  قطع شد که همین امر منجر به انجام توطئه های فراوان از سوی سران کفر که در رأس آنها آمریکا قرار دارد، شده است.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در شبکه های اجتماعی  و رسانه ها، گفت: دشمن با شانتاژ رسانه ای به دنبال القای ناامیدی  و فاصله گرفتن مردم از انقلاب به دلیل وجود مشکلات اقتصادی در کشور است که انتظار می رود با هوشیاری کامل این توطئه نیز خنثی شود.

امام جمعه شهرستان سراوان مقام معظم رهبری را ستون اصلی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: برخی ها   با شبکه سازی و با استفاده از غول های تبلیغاتی با دست های پلید در حال قلم زنی  جهت شکستن قداست و عظمت ستون انقلاب اسلامی هستند اما باید در این زمینه توجه لازم انجام شود.
حجت الاسلام و المسلمین بامری مردم را نسبت به  موج سورای صهیونیست و استکبار جهانی جهت هتک حرمت و خدشه وارد کردن به اقتدار نیروهای  پرتلاش و مسلح کشور هشدار دارد و خاطر نشان کرد: امروز پنجه در پنجه دشمن قرار داده ایم و آنها را به زانو در آورده ایم  اما نباید فراموش کرد که دشمن نیزبا دندان تیز وارد معرکه شده است.

وی تصریح کرد: منافقین 17 هزار نفر از مردم ایران را بی رحمانه به شهادت رسانده که ملت فهیم ایران هرگز خباثت ها و جنایت های این گروهک را فراموش نخواهد کرد.

 انتهای پیام/ 
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 19526
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *