800
۰
در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطرح شد؛

برتری مسلمانان در امر به معروف و نهی از منکر است/ توزیع 16 هزار بسته معیشتی و غذای گرم در سراوان

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سراوان گفت: در اجرای رزمایش کمک مومنانه بیش از 2 هزار و 500 بسته غذایی و 13 هزار و 500 پرس غذای گرم میان نیازمندان سراوانی توزیع شده است.
برتری مسلمانان در امر به معروف و نهی از منکر است/ توزیع 16 هزار بسته معیشتی و غذای گرم در سراوان
به گزارش شستون، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سراوان با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده انتظامی، جانشین فرمانده سپاه، دادستان و جمعی دیگر از اعضا صبح امروز  در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد.

 حجت الاسلام و السملمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر فضیلت و رسالت اسلام و همچنین مأموریت نبی مکرم اسلام بوده است، بیان کرد: رسالت مسلمانان در زندگی باید کمک به دیگران باشد و برای احیای ارزش های اسلام بدون حب و بغض دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر انجام شود.

 وی با بیان اینکه برتری مسلمانان در امر به معروف و نهی از منکر است، افزود:  اساسی ترین پایه و رونق در اسلام و ارزش مسلمانان در انجام این دو فریضه مهم نهفته است.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: انقلاب اسلامی بالاترین معروف در کشور است که دشمن با برنامه ریزی و رسانه ها سعی در نشان دادن چهره ای دیگر از انقلاب است چرا که انقلاب اسلامی تمامی معادلات استکبار را در دنیا بهم زد و جهان را به سمت دیگر سوق داد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: القای نا امیدی یکی از مباحثی است که عوامل خارجی و داخلی دشمن در داخل در حال پیگیری هستند که امید است با انجام معروفات با این حربه دشمن مقابله شود.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی  بیشتر نمایندگان استکبار در ایران، مصر، ترکیه و عراق از میان برداشته شده اند، اذعان کرد:  از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران انقلاب الهی است، استکبار ستیزی، سازش ناپذیری، تکلیف گرایی از هویت های انقلاب به شمار می رود.


توزیع 16 هزار بسته معیشتی و غذای گرم در سراوان
در ادامه حسینعلی جاودان فر دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و جانشین فرمانده سپاه سراوان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، در راستای کمک به مردم آسیب پذیر و در مسائل زیستی اقدامات قابل توجهی در شهرستان انجام شده است.

 وی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه با همکاری بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)،  بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و سمن ها، افزود: سپاه شهرستان سراوان بیش از 2 هزار و 500 بسته معیشتی، 3 هزار و 500 پرس غذای گرم و کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از 10 هزار پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان در حاشیه شهر و نقاط آسیب پذیر توزیع کرده است.

 دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سراوان اضافه کرد: فقط در یک مرحله از اجرای مرحله دوم پدافند زیستی سپاه، 15 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در راستای گند زدایی و پاکسازی نقاط آلوده استفاده شده است.

 جاودان فر تصریح کرد:  باتوجه به نزدیک شد به عید سعید قربان و ذبح دام، از شهروندانی که دارای تمکن مالی هستند انتظار می رود در راستای اجرای کمک به هم نوع، دستگیر فقرا، نیازمندان و مستمندان باشند.

وی در پایان خواستار اجرای برنامه ریزی مناسب جهت برگزاری اجتماعات و هیئت های مذهبی ماه محرم  با هم اندیشی و هم فکری هیئت های مذهبی شهرستان شد.

 انتهای پیام/
يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 19556
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *