امام جمعه سراوان:

عید قربان یادآور بندگی بندگان مقابل خالق هستی است/ ضرورت مقابله با استکبار و شیطان صفتان عالم

10 مرداد 1399 ساعت 8:26

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: عید قربان یاد آور بندگی بندگان خدا مقابل خالق است و همه ما به عنوان بندگان خدا و پیروان رسول خاتم از آزمایشات الهی سربلند بیرون آییم.


 به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در جمع نمازگزاران عید سعید قربان گفت: این روز یادآور سربلندی یکی از انبیا الهی به اسم ابراهیم خلیل مقابل همه آزمایشات پروردگار عالم است.

وی افزود: همچنین این روز یاد آور بندگی بندگان خدا مقابل خالق است و همه ما به عنوان بندگان خدا و پیروان رسول خاتم از آزمایشات الهی سربلند بیرون آییم.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه فلسفه ورودی به این دنیا کار نیک کردن است، ادامه داد:  همه در مسیر زندگی مادی خود با ابرازی مورد آزمایش قرار می گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: امروز در معرض آزمایش الهی قرار گرفته ایم  و باید مقابل دشمنان درون و خارج و شیطان صفتان عالم ایستادگی کرد چرا که خداوند متعال پس از هر سختی و گرفتاری آسانی قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: در روز عید قربان به طواف خانه کعبه، قربانی کردن، نماز عید، استغفار و دعا سفارش شده است و در این روز فضیلت های بسیاری قرار دارد که نباید غافل شد.

امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: افرادی که دارای استطاعت مالی هستند و در این روز قربانی می کنند، مستمندان، فقرا، مساکین و اقشار نیاز مند را فراموش نکنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 19649

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/19649/عید-قربان-یادآور-بندگی-بندگان-مقابل-خالق-هستی-ضرورت-مقابله-استکبار-شیطان-صفتان-عالم

شستون
  https://shastoon.ir