800
۱
در سایه سکوت متولیان امر؛

ورودی شهر سراوان تبدیل به پیست اتومبیلرانی شد/ دادستان ورود کند

برای دومین هفته متوالی در روز جمعه، ورودی شهر سراوان تبدیل به پیست اتومبیل رانی و اجرای حرکات نمایشی شده است.
ورودی شهر سراوان تبدیل به پیست اتومبیلرانی شد/ دادستان ورود کند
به گزارش شستون، در سایه سکوت متولیان امر در شهرستان سراوان و برای دومین هفته متوالی ورودی شهرستان سراوان در روز جمعه به پیست اتومبیلرانی عده ای تبدیل شده است. 
 
برخی از افراد با انتشار اطلاعیه هایی در اینستاگرام، ورودی شهر را تبدیل پیست اتومبیل رانی کرده و با اجرای حرکات نمایشی آن هم با سرعت سرسام آور و دستی کشیدن چهره نا مناسبی را به ابتدای شهر داده اند. 

دادستان ورود کند
محمد امین دهواری عضو شورای شهر سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: احداث یک پیست به صورت قانونی که مسابقات اتومبیلرانی در آن برگزار شود خواسته به حق جوانان است.
 
وی افزود: معتقد است که با برنامه ریزی مناسب و تحت نظر کارشناسان مربوطه جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان به صورت قانونی و  با راه اندازی پیست اتومبیل رانی مسابقات برگزار شود.
عضو شورای شهر سراوان ادامه داد: این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پیگیری های لازم از سوی شورای شهر انجام خواهد که این امر در اولویت قرار گیرد.
 
دهواری خاطر نشان کرد: انجام مسابقات اتومبیلرانی، دستی کشیدن و رانندگی با سرعت غیر مجاز در ورودی شهر خسارات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت که از دادستان به عنوان مدعی العموم انتظار می رود برخورد قانونی انجام دهد.

اجرای حرکات نمایشی تلفات جانی و مالی به دنبال خواهد داشت
وی تصریح کرد: ورودی شهر محل تردد خودروهای بی شماری هست و انجام حرکات نمایشی علاوه بر اینکه معضلات و مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت منجر به تلفات جانی و مالی خواهد شد.
 
عضو شورای شهر سراوان گفت: سرعت در رانندگی زمانی که خارج از محدوده تعریف شده باشد، منجر به آزار و اذیت روحی و روانی می شود و باید تلاش شود تا فرهنگ انجام هر گونه ورزش در محل مخصوص آن انجام شود زیرا انجام ورزش در هر نقطه و مکانی در شهر هرج و مرج به وجود خواهد آمد.
 
علی رضا شهرکی فرماندار سراوان نیز بیان کرد: به نیروی انتظامی اعلام شده تا بررسی های لازم را انجام و با متخلفین برخورد قانونی انجام دهد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 19707
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *