800
۰
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

انتظار 6 ماهه خبرنگاران سیستان و بلوچستان در ایستگاه آخر/ فردا؛ آیین تجلیل از 34 برگزیده ششمین جشنواره مطبوعات

مرتضی سلطانژاد گفت: برگزیدگان ششمین جشنواره مطبوعات سیستان و بلوچستان، فردا معرفی و تقدیر می شوند.
انتظار 6 ماهه خبرنگاران سیستان و بلوچستان در ایستگاه آخر/ فردا؛ آیین تجلیل از 34 برگزیده ششمین جشنواره مطبوعات
به گزارش شستون؛ مرتضی سلطانژاد، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در حالی که قرار بود برگزیدگان ششمین جشنواره مطبوعات سیستان و بلوچستان، اسفند ماه 98 و همزمان با اختتامیه نمایشگاه کتاب معرفی و تقدیر شوند، اما به دلیل شیوع کرونا و تداوم این بیماری، این مهم محقق نشد.
 
وی ادامه داد: طی این مدت منتظر سفید شدن وضعیت بودیم که محقق نشد و در نهایت مناسبت روز خبرنگار را بهترین فرصت برای برپایی اختتامیه این جشنواره دیدیم، بنابراین این مراسم همزمان با آیین روز خبرنگار ساعت 20 فردا پنجشنبه 23 مرداد ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز به میزبانی مجتمع فرهنگی هنری اشراق برگزار می شود.
 
به گفته این مقام مسئول، در این مراسم علاوه بر تقدیر از برگزیدگان جشنواره مطبوعات، خبرنگاران دفاع مقدس و پیشکسوتان این عرصه نیز تجلیل می شوند، تقدیر از اعضای سابق خانه مطبوعات نیز از دیگر برنامه های این رویداد فرهنگی است.
 
سلطانژاد افزود: در بخش اصلی این جشنواره 139 اثر توسط 56 شرکت کننده و در قسمت ویژه 49 اثر از سوی 26 خبرنگار به دبیرخانه ارسال و در نهایت 34 نفر به عنوان نفرات اول تا سوم و شایسته تقدیر انتخاب شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: ایثار، شهادت و جبهه مقاومت با تاکید بر شهادت حاج قاسم سلیمانی و معرفی ظرفیت های نهفته استان بخش ویژه و گزارش خبری، توصیفی، تحلیلی و ویدئویی، خبر، یادداشت و سرمقاله، مصاحبه تفضیلی، عکس، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز و کاریکاتور، پوستر و اینفوگرافیک بخش اصلی این جشنواره را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 19823
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *