800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

آموختن درس مجاهدت و آزادگی از مکتب امام حسین (ع)/ انقلاب اسلامی عصاره ای از نهضت سرخ عاشورا است

حجت الالسلام و السملمین مجتبی بامری گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز عصاره و حقیقتی از مکتب سرخ عاشورا است که امروز یزیدیان عالم مقابل این مکتب ایستاده اند.
آموختن درس مجاهدت و آزادگی از مکتب امام حسین (ع)/ انقلاب اسلامی عصاره ای از نهضت سرخ عاشورا است
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و السملمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در جمع نمازگزاران نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) گفت: قیام امام حسین (ع) سراسر بندگی و اطاعت از پروردگار عالم بود و این پیام را مخابره می کند  که در هر کاری سعی و تلاش بر این باشد که از عالم بندگی خدا خارج نشویم.

 وی با اشاره به اینکه با خدا بودن انسان را به بلندی و بزرگی می رساند، ادامه داد: در آن زمان یزید پادشاه و دارای تخت و تاج بود اما چون در جمع شیاطین بود امام حسین (ع) شد نوری در تاریخ بشر و یزید منفور ترین فرد قرار گرفت.

 امام جمعه شهرستان سراوان افزود: امام حسین (ع) چنان شوری در جهان به پا کرد که پس از 1400 سال  سیل اشک ها در روز عاشورا برای امام (ع) ریخته می شود.

 حجت الاسلام و السملمین بامری اضافه کرد: اگر هزار سال هم برای امام حسین (ع) سینه زنی و عزاداری کنیم کم است چرا که آن حضرت درس آزادگی، مجاهدت، دوستی  با خدا، مهربانی و عطوفت به مظلومان و ایستادگی مقابل ظالم را به ما آموخته است.
 
وی خاطر نشان کرد:  انقلاب اسلامی ایران نیز عصاره و حقیقتی از مکتب سرخ عاشورا است که امروز یزیدیان عالم مقابل این مکتب ایستاده اند.

 انتهای پیام/ 
يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 20022
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *