800
۰
لیگ نوزدهم پیش‌درآمدی بر مسابقات آسیایی و لیگ بیستم بود؛

مهدی: مخالفان برگزاری لیگ یا سهمیه گرفتند و یا قهرمان شدند/ سوت آغاز لیگ بیستم آبان‌ماه به‌صدا درمی‌آید

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: از مقررات فیفا تمکین خواهیم کرد اما هم لیگ قبلی را دیرتر به پایان رساندیم و هم لیگ بعدی را باید زودتر آغاز کنیم.
مهدی: مخالفان برگزاری لیگ یا سهمیه گرفتند و یا قهرمان شدند/ سوت آغاز لیگ بیستم آبان‌ماه به‌صدا درمی‌آید
به گزارش شستون؛ سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره نحوه برگزاری لیگ نوزدهم و ارزیابی سازمان لیگ از لیگی که با کرونا تلفیق شد، اظهار داشت: البته که ما هرچه از نحوه برگزاری مسابقات بگوئیم شاید حمل برتعریف از خود شود اما به هرحال برگزاری مسابقات فوتبال آن‌هم در شرایط پیچیده کرونایی یک حرکت جدید و سخت بود که همه لیگ‌های بزرگ دنیا با آن درگیر بودند. با ارتباطاتی که در AFC داشتیم هم توانستیم برخی پروتکل‌های برگزاری بهداشتی مسابقات فوتبال را دریافت و آن‌ها را بومی‌سازی کنیم تا لیگ نوزدهم به‌خوبی پایان یابد.
سهیل مهدی همچنین ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان، فدراسیون پزشکی و ورزشی، وزارت ورزش و اکثر باشگاه‌ها و مسئولین‌شان هم در برگزاری هرچه بهتر لیگ کرونایی اخیر به مجوعه سازمان لیگ کمک کردند. بهتر است گلایه‌ها را کنار بگذاریم چون هم برگزاری لیگ به این شکل با سختی‌ها و محدودیت‌های خاصی مواجه بود و هم مخالفان زیادی داشتیم؛ اما بحمدالله اکثر تیم‌هایی که مخالف برگزاری لیگ در روزهای کرونایی بودند یا قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و یا توانستند سهمیه آسیایی را کسب کنند.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درخصوص نحوه برگزاری لیگ بیستم نیز تصریح کرد: واقعاً پیش‌بینی نحوه و روند برگزاری لیگ بعدی آن‌هم با شرایط کرونایی فعلی غیرممکن است. شاید با برودت هوا و رسیدن فصل پائیز شدت این بیماری هم بیشتر شود اما فوتبال توقف‌پذیر نیست و ما اهتمام به برگزاری لیگ داریم. عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر غیرممکن است چون هم بحث مالی پیرامون قراردادهای بازیکنان و قراردادهای حمایت مالی وجود دارد و هم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پیش است. دیدید که با همه سختی‌ها لیگ قبلی برگزار شد، اما اگر این اتفاق نمی‌افتاد نماینده‌های ایرانی نمی‌توانستند در رقابت‌های آسیایی حاضر شوند و این به ضرر ما تمام می‌شد.
سهیل مهدی نهایتاً درمورد تاریخ آغاز لیگ بیستم بیان کرد: لیگ نوزدهم پیش درآمدی بر برگزاری لیگ بیستم و رقابت‌های آسیایی بود. نمی‌توانیم برگزاری بازی‌ها را لغو کنیم و لیگ بعدی هم لیگ آسانی نخواهد بود. از مقررات فیفا تمکین خواهیم کرد اما هم لیگ قبلی را دیرتر به پایان رساندیم و هم لیگ بعدی را باید زودتر آغاز کنیم. لیگ بعدی فشرده خواهد بود و قطعاً با پروتکل‌ها و محدودیت‌های خاصی مواجه است. تلاش می‌کنیم تا نیمه اول آبان‌ماه سوت آغاز لیگ بیستم در ورزشگاه‌ها به صدا دربیاید.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 20207
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *