800
۰

کرونا در آمریکا؛ حدود ۳۲ هزار مبتلا و ۴۰۰ فوتی در بیست‌وچهار ساعت گذشته

آخرین آمار اعلامی از آمریکا حاکی از آن است که شمار مبتلایان ویروس کرونا در این کشور حدود سی‌ودو هزار نفر در یک روز افزایش داشته است.
کرونا در آمریکا؛ حدود ۳۲ هزار مبتلا و ۴۰۰ فوتی در بیست‌وچهار ساعت گذشته
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با شدت گرفتن مبارزات انتخاباتی دو نامزد حزب دموکرات و جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر در آمریکا، شمار ابتلای روزانه به ویروس «کووید۱۹» در این کشور همچنان رو به افزایش است. 

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، ۳۱,۸۵۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۳۹۲ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۶,۷۰۸,۴۵۸ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۹۸,۵۲۰ تن افزایش یافت.

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» از شمار مبتلایان و جان‌باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی برخی ایالت‌های آمریکا از جمله نیویورک به «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری» این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی‌شود.

پیش از این، «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در واکنش به پنهان‌کاری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور درباره میزان خطر ویروس کرونا گفت او با انجام ندادن وظیفه خود، به مردم آمریکا خیانت کرده است. 

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که شامگاه یکشنبه تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شدند از ۲۹ میلیون نفر عبور کرد.

 



 

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 20226
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *