800
۰

پیکر مطهر ۲ شهید دوران دفاع مقدس یکشنبه وارد فارس می شود

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز گفت: پیکر مطهر دوشهید گلگون کفن دوران هشت سال دفاع مقدس پس از ۳۲ سال دوری از وطن صبح یکشنبه وارد شیراز می شود.
پیکر مطهر ۲ شهید دوران دفاع مقدس یکشنبه وارد فارس می شود
به گزارش شستون؛ به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی با اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر شهدا به استان فارس افزود: در روز یکشنبه ۳۰ شهریور مراسم استقبال از دو شهید گرانقدر ساعت ۸ صبح در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار و پس از قرائت زیارت عاشورا و مداحی با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و بسیجیان به معراج شهدای بنیاد حفظ آثار منتقل خواهند شد.
وی حفظ حرمت و ارج نهادن بر مقام والای شهدا را وظیفه تمامی اقشار مردم و جامعه و مسؤولان ارزیابی کرد و افزود: پیکر پاک و مطهر شهید باباجان عابدی صبح چهارشنبه دوم شهریور ساعت ۸ صبح در میان حضور گرم و صمیمی مردم شهید پرور و ولایتمدار به شهر داریون بدرقه و در گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد.
سرگرد پاسدار حبیب الله زارع، معاون فرهنگی و حفظ آثار سپاه احمدبن موسی (ع) نیز در این زمینه گفت: شهید باباجان عابدی در عملیات غرور آفرین بیت المقدس ۷ در سال ۱۳۶۷ به خیل عظیم شهدا پیوست و در روز پنجشنبه ۲۷ شهریور جمعی از مدیران ادارات و بنیاد شهید و فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) به دیدار خانواده معظم شهید عابدی در داریون رفته و خبر تفحص پیکر پاک شهید و ورود پیکر مطهر شهید به زادگاهش را اعلام خواهند کرد.
در ادامه سرگرد زارع افزودند: تمام مراسمات شهید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا انجام خواهد شد و از همه عزیزانی که در مراسم حضور پیدا خواهند کرد تقاضا می‌شود فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/
 
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 20278
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *