800
۰
مدیر مجتمع دبیرستان های دانشگاه زابل:

برای محمد مهدی رتبه یک تا سه را پیش بینی می کردیم/دانش آموزان سیستانی استعداد درخشانی دارند

سهیلا نوری گفت: محمد مهدی حیدری نسب دانش آموز دبیرستان دانشگاه زابل توانست در کنکور سراسری رتبه ۹ کشوری را در رشته ریاضی و فیزیک کسب کند.
برای محمد مهدی رتبه یک تا سه را پیش بینی می کردیم/دانش آموزان سیستانی استعداد درخشانی دارند
به گزارش شستون؛ دکتر سهیلا نوری مدیر مجتمع دبیرستان های دانشگاه زابل در گفت و گو با پایگاه خبری اوشیدا؛ گفت: محمد مهدی حیدری نسب دانش آموز دبیرستان دانشگاه زابل توانست در کنکور سراسری رتبه ۹ کشوری را در رشته ریاضی و فیزیک کسب کند.

وی افزود: این دانش آموز در آزمون هایی که در خود دبیرستان دانشگاه هم برگزار می شد شرایط بسیار عالی را پشت سر گذاشته بود و ما برای او رتبه یک تا سه کنکور را پیش بینی می کردیم.

نوری بیان کرد: آمار قابل توجهی از رتبه های برتر کنکور سراسری از گذشته تا کنون داریم که به صورت یک کتابچه در حال تهیه است،اکثر آنها هم در منطقه 3 کشور جزو نفرات اول تا سوم بوده اند.

وی گفت: در رشته های پزشکی، هوا و فضا، نفت اهواز، دندان پزشکی و ... دانش آموزان بسیاری از این دبیرستان دانشگاه در کنکور سراسری سال های گذشته رتبه آورده اند که اکنون پس از اتمام تحصیلات در منطقه مشغول خدمت به مردم هستند.

مدیر مجتمع دبیرستان های دانشگاه زابل گفت: کیان خسروی هم در رشته تجربی کنکور سراسری از دبیرستان دانشگاه زابل توانسته است رتبه ۲۰ منطقه سه کشور را به دست بیاورد.


انتهای پیام/
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 20307
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *