800
۰
فرمانده سپاه شهرستان سراوان خبر داد؛

توزیع 550 بسته غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه در سراوان/ امنیت حاکم در جامعه مرهون رشادت و سلحشورهای رزمندگان دفاع مقدس است

احمد مالدار گفت: امید است بتوانیم گوشه ای از جان فشانی ها و سلحشوری های رزمندگان، شهدا، جانبازارن، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را با اجرای برنامه های متنوع پاس بداریم چرا که آرامش و اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم است، به برکت خون شهدا و رشادت های جوانان است.
توزیع 550 بسته غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه در سراوان/ امنیت حاکم در جامعه مرهون رشادت و سلحشورهای رزمندگان دفاع مقدس است
به گزارش شستون، احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستان سراوان در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، بیان کرد: رزمندگان دین اسلام و فرزندان این مرز و بوم در هشت سال جنگ تحمیلی از حریم ولایت و مرزهای جمهوری اسلامی ایران جانانه دفاع کردند که امروز وظیفه داریم یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.
 
وی افزود: دفاع شجاعانه و سرافرازنه رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی موجب شد تا انقلاب اسلامی ایران در جهان به روشنگری و هدایت مردم و نیروهای مقاومت بپردازد.
 
فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: به مناسبت پاسداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سراوان برنامه های فرهنگی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و ورزشی برگزار می شود که دیدار با خانواده شهدا، تجدید میثاق با شهیدان، همایش تبیین دستاورد های دفاع مقدس، کوه پیمایی، پیاده روی خانوادگی از مهم ترین برنامه های این هفته است.

مالدار خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس 550 بسته محرومیت زدایی در قالب رزمایش کمک مومنانه به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان میان افراد نیازمند توزیع می شود.
 
وی تصریح کرد: امید است بتوانیم گوشه ای از جان فشانی ها و سلحشوری های رزمندگان، شهدا، جانبازارن، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را با اجرای برنامه های متنوع پاس بداریم چرا که آرامش و اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم است، به برکت خون شهدا و رشادت های جوانان است.
 
انتهای پیام/
 
 
 
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 20311
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *