800
۰
کارشناس مسائل مذهبی:

اقتدار و پیشرفت نظامی جمهوری اسلامی ایران از برکات دفاع مقدس است/ لشکر 41 ثارالله جان فشان در راه اهداف نظام و انقلاب

حجت الاسلام عیسی بزمانی گفت: اقتدار کنونی و پیشرفت نظامی جمهوری اسلامی ایران ار برکات هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار است.
اقتدار و پیشرفت نظامی جمهوری اسلامی ایران از برکات دفاع مقدس است/ لشکر 41 ثارالله جان فشان در راه اهداف نظام و انقلاب
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر و کارشناس مسائل مذهبی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: سربلندی امروز ایران اسلامی در منطقه و اقتدار منطقه ای جمهوری اسلامی مرهون هشت سال دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: امروز اگر استکبار مقابل جمهوری اسلامی ایستادگی می کند و دشمنی های فراوانی علیه این نظام مقدس دارد به دلیل این است که منفعت خود را در خطر دیده و شروع احساس این خطر هم از جنگ هشت ساله است.

این کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد: به همین دلیل دشمن جنگ هشت ساله ای را علیه نظام اسلامی ما طراحی کرد و با همت، عزم و اراده جوانان این مملکت با رهبری امامین انقلاب در ایام جنگ توانستیم منظومه ای از برکات را برای هشت سال شاهد باشیم.

بزمانی گفت: عزت و سربلندی کشور به همراه اقتدار منطقه ای جمهوری اسلامی اولین برکت هشت سال دفاع مقدس است، امروز اگر کشورها و ملت های مختلف مقاومت را در دستور کار خود قرار دادند سرمشق آن ها جمهوری اسلامی و درس گرفتن از هشت سال دفاع مقدس است.

صدور فرهنگ مقاومت به دیگر کشورهای منطقه

وی تصریح کرد: بارها ملت فلسطین، عراق، لبنان و دیگر کشورها اعلام می کنند که اگر امروز مقاومت را داریم سرمشق آن از جمهوری اسلامی است.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: با همت، عزم و اراده جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ و حراست از کیان دین ایستادگی داشتند، درس مقاومت را برای مردمان منطقه به ارمغان آوردند.

بزمانی ادامه داد: یکی دیگر از برکات این جنگ و هشت سال دفاع مقدس این بود که با توانایی های خودمان به قدرت لازم رسیدیم.

وی گفت: امروز اگر در حوزه نظامی اقتدار داریم چون به توانایی های خودمان اعتماد داریم و باور کردیم و و در دنیای کنونی اگر جمهوری اسلامی در سطح منطقه قدرت بازدارندگی دارد به دلیل اعتماد به توانایی های خود در هشت سال دفاع مقدس است.

این کارشناس مسائل مذهبی اظهار کرد: اتکا به توانایی های خود سبب شد امروز از یک قدرت کافی جهت مقابله با استکبار برخوردار باشیم.

بزمانی گفت: جمهوری اسلامی به برکت هشت سال دفاع مقدس به چنان قدرت بازدارندگی رسیده که دشمن در مخیله خود هم تصور حمله به ایران را نخواهد داشت، چون این توانایی را ندارد، زیرا به توانایی خودمان اعتماد کردیم و این باور ایجاد شد.

وی بیان کرد: خیلی از پیشرفت هایی که بعد از دفاع مقدس در قدرت نظامی به وجود آمد از هشت سال دفاع مقدس سرچشمه گرفت، به فرموده امام خمینی (ره) ما در این جنگ هم مظلومیت خود را ثابت کردیم و هم  دنیای اسکتبار را رسواو مفتضح کردیم، زیرا  تمام توان خود را برای جنگ آورده بود و شکست خورد.

خطیب جمعه ایرانشهر گفت: در دفاع مقدس هشت ساله به جهان ثابت کردیم که ابهت غرب و شرق پوشالی است و با وعده های حضرت حق و پایداری یک ملت مقاوم در صحنه این قدرت های پوشالی را شکست و به جهانیان این پیام را دادیم که نباید در مسیر ارزش های خود ذره ای عقلب نشینی داشته باشند.

بزمانی با اشاره به اینکه از برکات این جنگ روحیه شهادت، ایثار و فداکاری است که در سطح منطقه گسترش دادیم و این روحیه را  در خون ملت دمیدیم، افزود: امروز اگر جوانان مدافع حرم را داریم که جانانه در دفاع از حریم و حرم جان خود را فدا می کنند به برکت تزریق همان روحیه ایثار است که از هشت سال دفاع مقدس به ارث برده بودیم.

جوانان سیستان و بلوچستان در لشکر 41 ثارالله خوش درخشیدند

وی گفت: جوانان سیستان و بلوچستان در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند، لشکر 41 ثارالله از لشکرهای آماده به کار و جان فشان در راه اهداف نظام و انقلاب بود و شاهد این حرف هم جوانان رشیدی هستند که امروز ارادتمندی مردم این سامان را به نظام اسلامی و ولایت و رهبری ثابت کردند.

این کارشناس مسائل مذهبی گفت: شهیدانی مانند میرحسینی، عالی، محبی و خزایی و... که از هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم می توان آن ها را نام برد، مردمان سیستان و بلوچستان غیور، ولایتمدار، همراه با نظام هستند و فداکاری های شهدا و جانبازان و خانواده های آنان را در این عرصه نمی توان انکار کرد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 20319
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *