800
۰

روح الله حجازی کارگردان سریال «حاج قاسم» شد

بعد از انتخاب سید مرتضی فاطمی به عنوان تهیه کننده سریال «حاج قاسم» و گذراندن مراحل تحقیق و پژوهش فیلمنامه، با خبر شدیم که روح الله حجازی برای کارگردانی این سریال انتخاب شده است.
روح الله حجازی کارگردان سریال «حاج قاسم» شد
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از شهادت سردار سلیمانی، در فضای مجازی و رسانه ها گمانه زنی های فراوانی برای ساخت سریال و فیلم سینمایی با موضوع شهید «حاج قاسم سلیمانی» منتشر و در این میان هر بار نام یکی از تهیه کنندگان و یا کارگردانان برای این پروژه، منتشر می شد.
بهمن ماه سال گذشته بود که علی دارابی، معاون امور استان های صدا و سیما خبر از ساخت سریال شهید «سلیمانی» برای تلویزیون داد. دارابی خبر داده بود که در سفری که با رئیس صداوسیما داشتیم ایشان گفتند که سریال فاخری برای شهید سلیمانی در صداوسیما ساخته شود که محور اصلی معاونت سیما خواهد بود و ما هم کمک خواهیم کرد. 
 پس از آن سرویس فرهنگی «دانا» برای نخستین بار اطلاع داد که بالاخره پس از گمانه زنی ها و اسم های فراوانی که برای ساخت سریال شهید «حاج قاسم سلیمانی» دست به دست می شد، در نهایت سید مرتضی فاطمی به عنوان تهیه کننده این سریال انتخاب شده است.
حال با خبر شدیم که «روح الله حجازی» به عنوان کارگردان این سریال انتخاب شده است.
روح الله حجازی با سینمایی «در میان ابرها» ورود حرفه ای خود را به سینما شروع کرد و بعدها با «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»، «مرگ ماهی» و «اتاق تاریک» کارنامه متنوعی برای خود رقم زده است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 20321
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *