800
۰
کردستان آماده برگزاری لیگ برتر کشتی فرنگی است؛

نوربخش: جو اجتماعی باعث ماندگاری بعضی‌ها در کشتی شده است/ فدراسیون جرات برخورد با بنا را ندارد

سرمربی تیم کشتی فرنگی صبا نور کردستان گفت: از تمرین دادن 6 کشتی‌گیر المپیکی عاجز هستند آن وقت هر دقیقه قهر می‌کنند و دوباره با هزار سلام و صلوات باز می‌گردند.
نوربخش: جو اجتماعی باعث ماندگاری بعضی‌ها در کشتی شده است/ فدراسیون جرات برخورد با بنا را ندارد
به گزارش شستون، ناصر نوربخش سرمربی تیم کشتی فرنگی صبا نور کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: ما 6 وزن برای المپیک داریم که تکلیف 3 وزنش مشخص شده است. در مجموع شش کشتی‌گیر را می خواهیم به المپیک بفرستیم. هر کدام از این اوزان را با 3 کشتی‌گیر هم به اردو بیاوریم یا از همان راه دور وضعیت تمرینی‌شان را زیر نظر داشته باشیم، بهترین استفاده را از زمان برده‌ایم. اما متاسفانه بجای اینکه سرمربی از راه دور تمرینات مجازی بدهد و شاگردانش را زیر نظر داشته باشد، هربار شاهد قهر این آقا از تیم ملی هستیم.
نوربخش ادامه داد: فدراسیون هم که جرات برخورد قاطع با این قضایا را ندارد. حالا این بار آقای طالقانی پادرمیانی کردند ولی مشخص نیست چرا فدراسیون فکر می‌کند فقط محمد بنا در این مملکت مربی کشتی است. همان یکباری که تیم ملی قهرمان مسابقات جهانی شد ایشان اصلا نبودند. چند سال پیش قبل از جام جهانی دوباره قهر کردند، اما من و همکارانم تیم را قهرمان جام جهانی کردیم.
سرمربی اسبق تیم ملی جوانان گفت: این مسایل باعث سرخوردگی در کشتی فرنگی می‌شود. متاسفانه جو اجتماعی هم به گونه‌ایست که مردم فکر می‌کنند محمد بنا یک نفری تیم ملی را در المپیک قهرمان کرد. این همه مربی و متخصص در کنار ایشان بودند و کمک کردند ولی هیچ وقت اسمی از دیگران به میان نیامد. موفقیت‌ها برای ایشان شد و ناکامی‌ها برای دیگران.
ناصر نوربخش به وضعیت لیگ برتر کشتی فرنگی هم اشاره کرد و گفت: لیگ کشتی بهانه است؛ هدف از لیگ کمک به معیشت کشتی‌گیران و از آن مهم‌تر کمک به تیم ملی کشتی فرنگی است. خوشبختانه اوضاع کردستان در زمینه شیوع ویروس کرونا نسبت به سایر استان‌ها بهتر است و این امیدواری می‌رود لیگ برتر به خوبی برگزار شود.
سرمربی تیم کشتی فرنگی صبا نور کردستان به شرایط تیمش پرداخت و تاکید کرد: در این مدت که باشگاه‌های کشتی تعطیل بودند، کشتی‌گیران پنهانی به سالن‌های تمرین می‌رفتند و تمرین می‌کردند. تعدادی از نفرات تیم ما هم در خانه و پارک محل تمرینات هوازی و آمادگی جسمانی را انجام دادند و در کل به آمادگی نسبی رسیده‌اند. سعی داریم قبل از شروع مسابقات دو روز اردو بگذاریم و شرایط نهایی نفرات را ارزیابی کنیم. امیدوارم در شروع مسابقات با مصدومیت‌های ناگهانی کشتی‌گیران روبرو نشویم و کسی آسیب جدی نبیند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 20322
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *