800
۰
جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان مطرح کرد:

جنگ اقتصادی حربه جدید سلطنت طلبان و سران کفر برای جدایی ملت از انقلاب اسلامی

حسینعلی جاودان فر گفت: سلطنت طلبان، بازماندگان پهلوی و مدعیان حقوق بشر امروز با تحریم های ظالمانه به دنبال این هستند تا با فشار اقتصادی باعث جدایی ملت از انقلاب شوند اما اگر ما انقلاب کردیم مقابل این سختی ها مقابله و استقامت خواهیم کرد.
جنگ اقتصادی حربه جدید سلطنت طلبان و سران کفر برای جدایی ملت از انقلاب اسلامی
به گزارش شستون، حسینعلی جاودان فر جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به صورت  جمعی و گروهی برگزار نشد، بیان کرد:  در جنگ تحمیلی بیش از 64 کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم دخیل بودند، نباید دفاع مقدس و موضوعات آن دوران را به فراموشی بسپاریم که چه کسانی جنگ را ایجاد، چه کسانی حمایت و پشتیبانی کردند. 

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی به این نتیجه رسید که به اهداف و نیات خود دست نخواهد یافت، جهت از بین بردن انقلاب صدام را برای جنگ با ایران اجیر کرد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان ادامه داد: اگر تاریخ 200 ساله ایران را بررسی کنید متوجه خواهید شد که جنگ تحمیلی تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک ایران از کشور جدا نشد.

جاودان فر اذعان کرد: سلطنت طلبان، بازماندگان پهلوی و مدعیان حقوق بشر امروز با تحریم های ظالمانه به دنبال این هستند تا با فشار اقتصادی باعث جدایی ملت از انقلاب شوند اما اگر ما انقلاب کردیم مقابل این سختی ها مقابله و استقامت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اگر چه امروز در کشور مشکلات اقتصادی داریم اما روی پای خود ایستاده ایم و با توجه به اینکه خرمشهر ها در پیش داریم  باید مقابل استیکر جهانی ایستادگی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه امامین انقلاب بزرگ ترین عملیات های روانی دشمن را با یک سخنرانی خنثی کرده اند، گفت:  جنگ امروز جنگ اقتصادی است، تمام دنیا به دنبال این هستند که به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند  اما افرادی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند در مباحث اقتصادی نیز مقاومت خواهند کرد.

جاودان فر در پایان به افرادی که دل به قدرت های شرق و غرب بسته اند و همچنان جنایات و ظلم های سران کفر برای آنها درس عبرت نشده است، ابراز تاسف کرد که پس از گذشت 42 سال هنوز متوجه نشده اند که آمریکا دوست ایران نیست و نخواهد بود.

انتهای پیام/
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 20361
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *