پاسخ عجیب قاسم‌خانی به منتقدانش/ وقتی آقای نویسنده هشتگ‌زنی برای یک قاتل را فراموش می‌کند!

16 مهر 1399 ساعت 12:12

پس از توییت های کاربران فضای مجازی و کنایه های آن ها به مهراب قاسم خانی با هشتگ #مهراب_ببخش، آقای نویسنده مدعی شد تا کنون در هیچ اتفاقی هشتگ نزده است اما شواهد نشان می دهد که ادعای قاسم خانی با واقعیت همخوانی ندارد.


به گزارش شستون؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از ماجرای زورگیری و دزدی از دختر مهراب قاسم خانی، بسیاری از کاربران در فضای مجازی از توییتر تا اینستاگرام، به جای همدردی با آقای نویسنده، شروع به کنایه زدن به او و همه سلبریتی هایی کردند که در این مدت به بهانه ها و اتفاقات مشابه، در اقدامی مشترک شروع به هشتگ زنی می کردند و عملا از همان زورگیران و سارقانی که به نوامیس مردم حمله ور شده و عزیزی از مردم را به قتل رسانده بودند، اعلام حمایت می کردند.
 
نمونه هایی از توییت های کاربران فضای مجازی


 

 

 
 

 

 


 
 


 
 


 
 

 

 
هنوز با جستجویی ساده در صفحات شخصی این سلبریتی ها می شود پست های حمایتی آن ها با هشتگ اعدام_نکنید را پیدا کرد. بازیگرانی که با کمترین اطلاع از جزئیات قضایی پرونده، در مقابل مردمی داغدار ایستاده و از قاتلان عزیزان آن ها حمایت می کردند.

 
حالا که این اتفاق البته در سطحی بسیار پایین تر (یعنی دزدی و نه خدای نکرده قتل) برای یکی از همان سلبریتی ها و اعضای خانواده اش افتاده و هنوز به گفته دختر قاسم خانی نتوانسته با آسیب های روحی این حادثه کنار بیاید و ترسی پنهان در وجودش رخنه کرده؛ آقای سلبریتی با عصبانیت تمام و در حالیکه در کلانتری و در مواجهه با سارق مذکور، می خواهد به او حمله ور شود و او را کتک بزند، می گوید که من بچه بزرگ نکردم که یه گردن کلفتی مثل تو بیاد و از اون دزدی کنه...
پس از این ماجرا، قاسم خانی در جواب کامنت ها و توییت های مردم، اخیرا توضیحاتی داده که قابل تامل است. قاسم خانی با تحقیر کسانی که برای او توییت زده اند، مدعی است که هیچ وقت در خصوص اتفاقات مشابه هشتگی نزده ! در صورتی که مهراب قاسم خانی، چند سال پیش در دفاع از «ریحانه جباری» قاتل مرحوم سربندی که به حکم اعدام محکوم شده بود، پست می گذارد و آه و وایلای چرا اعدام می کنید را سر می دهد.

 
در سال 93 کمپین های هنرمندانی نظیر قاسم خانی باعث آزردگی شدید خانواده مقتول و همچنین ایجاد سیل تهمت نسبت به آنها شد؛ نتیجه این دخالت ناعاقلانه اعدام ریحانه جباری بود و حتی تلاش های منطقی ستاد دیه و قوه قضائیه برای گرفتن رضایت خانواده مقتول به نتیجه نرسید.
استوری های آقای نویسنده در پاسخ به توییت ها و کامنت های منتقدان به وی

 
وقتی قاسم خانی در جواب توییت و کامنتی پاسخ می دهد که «و اینجوری میشه که دزد گردن کلفت قمه کشی سمپات تر از دختر جوونی میشه که مورد زورگیری قرار گرفته» واقعا آقای نویسنده خودش را «به کوچه علی چپ» زده یا تعمدا نمی خواهد کنایه های مردم را نسبت به خود معنا کند؟! کاملا مشخص است که هر فرد عاقلی در این خصوص از فرد سارق و قمه کش، شاکی و نفرت داشته باشد؛ و از آن مشهودتر پر واضح است که خواسته و کنایه مردم به قاسم خانی در خصوص بخشش آن سارق، به رفتارهای قبلی او و همه سلبریتی هایی برمی گردد که در اتفاق های مشابه شروع به هشتگ زدن در فضای مجازی می کردند و با وقاحت از همان سارقان و زورگیران دفاع کرده و مدام هشتگ #اعدام_نکنید می زدند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 20441

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/20441/پاسخ-عجیب-قاسم-خانی-منتقدانش-وقتی-آقای-نویسنده-هشتگ-زنی-یک-قاتل-فراموش-می-کند

شستون
  https://shastoon.ir