شفا کلید اصلی بحران کرونا

23 مهر 1399 ساعت 12:57

رییس مرکز بهداشت شهرستان آشتیان گفت: کلید اصلی کرونا ویروس کلمه شفا(شستشوی صحیح دست ها، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده صحیح از ماسک) می باشد.


به گزارش شستون؛ به نقل از بهداشت نیوز، مهندس مهدی برزگریافزود: کلمه شفاف به عنوان کلید اصلی بیماری کووید ۱۹ می باشد که دربرگیرنده استفاده صحیح از ماسک، شستشو و ضدعفونی مکرر دست ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ایمن است.
وی با توجه به پیش رو بودن مراسم عزاداری پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) هشدار داد: امیدواریم که مردم به منظور حفظ سلامت خود و اطرافیان و احترام به تلاش های جهاد گرانه کار بهداشت و درمان این مراسم های عزاداری را با حفظ پروتکل های بهداشتی به نحو احسن برگزار نمایند.
رییس مرکز بهداشت شهرستان آشتیان همچنین با توجه به نزدیک شدن ماه ربیع الاول، تذکر داد: ارزش هیچ چیز بالاتر از حفظ جان و سلامتی فرد و خانواده نمی باشد، امید است که آه حسرت و ندامت در برگزاری مراسم های شادی و دورهمی های خانوادگی دامن گیر افراد نشود.
مهندس برزگری در پایان وضعیت بحرانی شهرستان آشتیان، استان مرکزی و کشور را یادآور شده و از مردم خواست که مطابق این وضعیت رفتار کنند؛ چرا که در اثر اندکی غفلت شاهد خسارت های جبران ناپذیر و حتی شاهد از دست رفتن عزیزانمان هستیم.

 


کد مطلب: 20528

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/20528/شفا-کلید-اصلی-بحران-کرونا

شستون
  https://shastoon.ir