800
۰
دلمان برای اردوی تیم ملی تنگ شده بود؛

گرایی: لیگ کشتی انگیزه‌مان را بیشتر می‌کند/ هدف اصلی المپیک توکیوست

کشتی‎گیر تیم ملی فرنگی گفت: برگزاری لیگ برتر کشتی فرصت خوبی بود تا کشتی‌گیران بعد از مدتها دوری از میدان مسابقه با حریفانشان سرشاخ شوند.
گرایی: لیگ کشتی انگیزه‌مان را بیشتر می‌کند/ هدف اصلی المپیک توکیوست
به گزارش شستون؛ محمدعلی گرایی ملی‌پوش تیم کشتی فرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد برگزاری لیگ برتر کشتی فرنگی اظهار داشت: در این 8 ماه گذشته واقعا شرایط سختی برای ورزشکاران بود. هیچی بدتر از تمرین کردن و مسابقه‌ندادن نیست. ما ماه‌ها در شرایط سخت کرونایی با هر زحمتی که بود تمرین می‌کردیم؛ به امید همین لیگ برتر کشتی! البته که اردوی تیم ملی هم برگزار می شود و می‌توانیم با انگیزه بیشتری تمرین کنیم.
گرایی ادامه داد: جدای از مسابقات لیگ، بحث مالی و معیشتی هم برای کشتی‌گیران حائز اهمیت است. هرچند ارقامی که در لیگ به ورزشکاران داده می‌شود رقم بالایی نیست اما می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات را بپوشاند.
برنده دو مدال برنز مسابقات جهانی به برگزاری رقابتهای جهانی کشتی در بلگراد اشاره کرد و گفت: بالاخره اتحادیه جهانی کشتی تکلیف مسابقات جهانی این رشته را مشخص کرد تا ما هم بدانیم برنامه‌مان تا پیش از المپیک به چه گونه‌ای است. البته که در ابتدا فدراسیون‌های کشتی کشورهای مختلف باید حضورشان در بلگرداد 2020 را مشخص کنند اما آن چیزی که مشخص است سطح مسابقات جهانی امسال با سالهای گذشته تفاوت دارد و این فرصت خوبی است تا با برپایی اردوهای تیم ملی زودتر به آمادگی کامل برسیم.
گرایی در پایان به برپایی اردوهای تیم ملی پس از 9 ماه پرداخت و تاکید کرد: آخرین بار اسفند ماه سال گذشته بود که به خانه کشتی رفتیم اما با شیوع ویروس کرونا به یکباره همه چیز تعطیل شد. حالا هم خوشحال هستم پس از مدتها دوری به اردوی تیم ملی می‌روم و در کنار سایر بچه‌ها تمرینات را شروع می‌کنم؛ در حقیقت دل همه برای خانه کشتی و اردوی تیم ملی تنگ شده بود. البته هدف اصلی ما حضور موفقیت‌آمیز در المپیک توکیوست و برای این مهم باید حسابی تلاش کنیم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 20573
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *