800
۰
دانا گزارش می دهد؛

گاف جدید «تاجزاده» درباره افزایش نرخ دلار/ اصلاح‌طلب رادیکال هم آدرس کاخ سفید را داد!

جالب اینجاست که در این استدلال غیرمنطقی تاجزاده که به طور کل معادلات دیگر را نادیده گرفته و حتی دولت را از معادلات حذف کرده، نیت خاصی نهفته است؛ در واقع این استدلال به جای اینکه بر مبنای واقعیت باشد برای ایجاد عملیات روانی در جامعه و برای رسیدن به نتایج سیاسی خاصی طراحی شده است.
گاف جدید «تاجزاده» درباره افزایش نرخ دلار/ اصلاح‌طلب رادیکال هم آدرس کاخ سفید را داد!
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی تاج زاده از اصلاح طلبان رادیکال و تندرویی که سابقه محکومیت در آشوب و فتنه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی داشته است در توئیتی قابل تامل و عجیب نوسانات نرخ دلار را به طور کلی به تحریم ها و تحرکات آمریکا نسبت داده است. وی با کنار هم قرار دادن نوسانات نرخ دلار و تحولات آمریکا مانند روی کار آمدن ترامپ و خروج آمریکا از برجام بیان کرده است که تمامی مشکلات افزایش نرخ ارز مربوط به آمریکاست. 
موضوعی که پیشتر در بیان برخی از مسئولان دولتی از جمله رئیس جمهور نیز مطرح شده و آدرس واشنگتن دی سی، کاخ سفید را به عنوان مرکز مشکلات و افزایش نرخ ارز داده اند. این درحالی است که بسیاری از کارشناسان خصوصا اساتید اقتصادی منشاء این گرانی ها را تنها تحریم ها نمی دانند. 
 
 
در همین رابطه، باید گفت که دلار قبل از اینکه آمریکا از برجام خارج شود دو برابر شده بود و این روند تا به امروز و حتی بدون اینکه آمریکا تحرکاتی علیه کشورمان انجام دهد ادامه یافته است و تاج زاده بسیاری از این جهش های قیمت دلار را جا انداخته است و بدون درک واقعیت تنها سعی کرده حرف خود را بزند.
 
این فعال سیاسی اصلاح طلب حتی در یک گاف عجیب و شاید شیطنت سیاسی، مخالفت رهبر انقلاب با میانجیگری نخست وزیر سابق ژاپن را دلیل افزایش قیمت دلار تا نرخ 13100 اعلام کرده است؛ این دیدار در سال 98 صورت گرفت و این در حالی است که نرخ دلار در تابستان 97 نرخ 17 هزار تومانی را نیز تجربه است اما تاجزاده در راستای فریب مخاطبانش، هیچ اشاره ای به این موضوع کرده است.
 
جالب اینجاست که در این استدلال غیرمنطقی تاجزاده که به طور کل معادلات دیگر را نادیده گرفته و حتی دولت را از معادلات حذف کرده، نیت خاصی نهفته است؛ در واقع این استدلال به جای اینکه بر مبنای واقعیت باشد برای ایجاد عملیات روانی در جامعه و برای رسیدن به نتایج سیاسی است.
 
به نظر می رسد اصلاح طلبان خصوصا افراد رادیکال آنها سعی دارند عملیات روانی دیگری را علیه مردم راه بیندازند و با توهین به شعور افکارعمومی همه مشکلات را به آمریکا نسبت دهند. 
 
این جماعت که پیشتر بر طبل مذاکره با کدخدا می کوبیدند و آدرس غلط به جامعه می دادند حالا تا جایی می خواهند ذلت را بر کشورمان تحمیل کنند و در این شرایط که آمریکا و حتی اروپا به هیچ کدام از تعهدات خود در برجام عمل نکرده است کشورمان را به مذاکره با ترامپ ترغیب کنند.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 20605
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *