800
۰
در پی فوت یک متهم صورت گرفت؛

واکنش کاربران توئیتر به تفاوت قانونمداری پلیس ایران با آمریکا/ احساس امنیت و آرامش را مدیون ناجا هستیم

کاربران توئیتری سیستان وبلوچستان با انتشار مطالبی در فضای مجازی گفتند: هجمه های ناجوانمردانه به پلیس چیزی جز اقتدار ناجا و کینه دشمنان امنیت و آسایش از این نهاد نشان نمی دهد.
واکنش کاربران توئیتر به تفاوت قانونمداری پلیس ایران با آمریکا/ احساس امنیت و آرامش را مدیون ناجا هستیم
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، دم مسیحایی سبز پوشان عرصه امنیت در حالی آرامش، اقتدار و امنیتی پایدار برای مردم رقم زده که بدون واهمه با ذکر "یا علی" آینده ای پر از صلابت برای ایران اسلامی ساخته اند و این  جرات  وشجاعت شان، آتش به دل دشمن انداخته است.

پلیسِ مقتدر و مجهز به اخلاق و قانون ایران نقطه امید و مایه دلگرمی کشور و مردم است، این موفقیت سبزپوشان نظام به کام دشمنان خوش نمی آید، بر این اساس همیشه تلاش هایی برای تخریب چهره و وجهه پلیس در دستور کار دارند که البته همواره با ناکامی روبه رو شده اند چرا که ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی می دانند علی رغم ناامنی وسیع در کشورهای همسایه، به واسطه تلاش و مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی امنیت خوبی در کشور ما حکمفرما است و قدردان آن هستند.

این در حالیست که طبق آمار و اطلاعات بررسی شده سالانه تقریبا ۱۰۰۰ نفر در آمریکا به دست نیروی پلیس این کشور به قتل می‌رسند. این آمار نشان می‌دهد که پلیس نژاد پرست آمریکا در مواجهه با سیاه‌پوستان خشونت بیشتری به خرج می‌دهد و اغلب اوقات در درگیری های رخ داده این گروه نژادی را به قتل رسانده است.

با این تفاسیر اما طی هفته اخیر فوت یک متهم و دستور بازداشت پلیس خاطی در مشهد، باعث شد تا کاربران شبکه های اجتماعی به تمجید از نیروی انتظامی و قوه قضاییه در راستای تقید به اخلاق در عین اقتدار بپردازند.

در این میان برخی از کاربران توئیتری سیستان وبلوچستان با انتشار مطالبی گفتند: حس خوب امنیت و اقتدار امروز ما مرهون تلاش های مجاهدانه و خالصانه نیروهای نظامی و انتظامی است.
 

 
کاربر دیگری در تویتتر نوشت: مغرضانی که خشونت، تبعیض نژادی و بی عدالتی سیستماتیک و ساختاری پلیس آمریکا را نادیده می گیرند، خطای موردی و آنهم هنوز ثابت نشده ی پلیس ایران را جار می زنند.
 
 
 
یکی دیگر از کاربران نوشت: هجمه های ناجوانمردانه به پلیس آن هم در هفته نیروی انتظامی چیزی را جز اقتدار ناجا و کینه دشمنان امنیت و آسایش مردم از این نهاد نشان نمی دهد.
 
 
کاربر دیگری در تویتتر نوشت: دشمن دشمنه! کارش دشمنی است. بدون شک می گم که پلیس جمهوری اسلامی یک #پلیس_قانونمدار هست، و کار خودش را بلد، هیچ نیازی به دیکته بیگانگان نیست، بیگانگانی که تا توانستند خون مردم بیگناه را در شیشه کردند.
 
 

 

انتهای پیام/
 
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 20644
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *