در تداوم اجرای رزمایش کمک مومنانه انجام شد؛

توزیع 30 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط سپاه در سیستان و بلوچستان/ ۱۱۰ گروه جهادی در عرصه سلامت در حال فعالیت هستند

6 آبان 1399 ساعت 13:49

در تداوم اجرای رزمایش کمک مومنانه و خدمت بی منت سپاه 30 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان میان افراد نیازمند در حال توزیع است.


به گزارش شستون،  رزمایش خدمت بی منت سپاه پاسداران با حضور مسیول  قرارگاه محرومیت زدایی قرارگاه قدس حنوب شرق کشور، فرماندار شهرستان ، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران صبح امروز در سیب و سوران آغاز شد.

 
علی اکبر جعفری معاون محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در حاشیه اجرای رزمایش کمک مومنانه و خدمدت بی منت سپاه در سیب و سوران گفت: آغاز رزمایش خدمت بی منت از بلوچستان آغاز و بالغ بر30هزار بسته معیشتی و بهداشتی تا پایان رزمایش قراراست در سراسر استان توزیع شود.
 
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار توزیع اقلام و مواد غذایی  توزیع ماسک نیز در برنامه های محرومیت زدایی این قرارگاه قرار دارد که در شهرستان سیب و سوران اجرا شد.
 
 
معاون محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد:  سپاه پاسداران 648 خدمت را به مردم ارائه داده که می توان  به ساخت سرویس بهداشتی، احداث مدرسه، ریل و کارخانه و.... اشاره کرد.
 
جعفری بابیان اینکه شرایط کرونا به اقتصاد داخلی فشار زیادی وارد کرده و سپاه باز هم وارد میدان شد تا با خدمت بی منت خود بتواند باری از دوش ملت ایران بردارد، تصریح کرد: از زمانی که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرد 136میلیارد تومان در  استان سیستان و بلوچستان هزینه شد ه و  110گروه جهادی به‌عنوان عاملان سلامت در استان مشغول به خدمت رسانی به مردم هستند.

هاشم جهانتیغ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیب و سوران نیز با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان، بیان کرد: با توجه به سیوع ویروس کرونا در کشور و استان سیستان و بلوچستان، گروه های جهادی بسیج شهرستان بدون مزد و دستمزد و جهادگونه وارد میدان شدند و اقدام به گندزدایی و ضد عفونی اماکن پر ازدحام و آلوده کردند.

وی گفت: همپچین باتوجه به تحت تاثیر قرار گرفتن معیشت مردم منطقه، با کمک خیرین و سپاه بسته های معیشتی و غذای گرم میان شهروندان و روستاییان توزیع شده است.
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 20667

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/20667/توزیع-30-هزار-بسته-معیشتی-بهداشتی-توسط-سپاه-سیستان-بلوچستان-۱۱۰-گروه-جهادی-عرصه-سلامت-حال-فعالیت-هستند

شستون
  https://shastoon.ir