رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

اختصاص اعتبار برای تامین آب شرب روستاهای سیستان و بلوچستان/ طرح آبیاری 46 هزار هکتاری زیر ذره بین کمیسیون کشاورزی

6 آبان 1399 ساعت 14:02

سید جواد ساداتی نژاد گفت: در خصوص تامین آب شرب روستاهای استان سیستان و بلوچستان وزارت نیرو اعتباراتی را اختصاص داده است.


به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، سید جواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پیگیری تصمیمات اخذ شده در نظارت میدانی از پسیستان و بلوچستان، گفت: یکی از تصمیمات گرفته شده در نظارت میدانی از این استان، در زمینه رفع معایب و تعیین نظام بهره برداری پروژه‌ آبرسانی 46 هزار هکتاری زابل بود.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کارگروهی از کمیسیون کشاورزی مجلس طی یک ماه آینده به منظور بررسی روند اجرای تصمیمات اخذ شده در زمینه پروژه آبرسانی 46 هزار هکتاری زابل به این شهرستان سفر می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در خصوص تامین آب شرب روستاهای سیستان و بلوچستان وزارت نیرو اعتباراتی را اختصاص داده است، عنوان کرد: با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد برکت مذاکراتی برای دستیابی به راهکاری موقت و مقدماتی برای تامین آب شرب روستاهای استان سیستان و بلوچستان انجام داده‌ایم.

ساداتی نژاد ادامه داد: با مدیران بانک کشاورزی به منظور تقویت زیر ساخت‌های کشاورزی و حمایت از تولید میوه‌های گرمسیری در منطقه مکران نشست‌هایی را برگزار می‌کنیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درخواست‌هایی در زمینه توقف صید ترال در نظارت میدانی از سیستان و بلوچستان وجود داشت که مقرر شد صید ترال متوقف شود، خاطرنشان کرد: نتیجه سایر تصمیمات اخذ شده در نظارت میدانی از سیستان و بلوچستان طی هفته آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 20669

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/20669/اختصاص-اعتبار-تامین-آب-شرب-روستاهای-سیستان-بلوچستان-طرح-آبیاری-46-هزار-هکتاری-زیر-ذره-بین-کمیسیون-کشاورزی

شستون
  https://shastoon.ir