800
۰
به مناسبت هفته وحدت؛

کلینیک تخصصی چشم در شرقی ترین نقطه ایران افتتاح شد/ ارائه خدمات رایگان به مدت چهار روز توسط بسیج جامع پزشکی

کلینیک تخصصی معاینه چشم به مدت چهار روز و به مناسبت هفته وحدت در شهرستان سراوان توسط سپاه راه اندازی شد.
کلینیک تخصصی چشم در شرقی ترین نقطه ایران افتتاح شد/ ارائه خدمات رایگان به مدت چهار روز توسط بسیج جامع پزشکی
به گزارش شستون، به مناسبت هفته وحدت کلینیک تخصصی معاینه چشم توسط سپاه پاسداران در شهرستان سراوان از صبح امروز به مدت چهار روز آغاز به کار کرد.
 
سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه سجاد قرارگاه منطقه ای قدس نزاسا در حاشیه افتتاح این کلینیک به خبرنگار ما گفت: تیم تخصصی معاینه چشم از تهران جهت انجام ویزیت و دیگر خدمات چشم پزشکی به صورت رایگان به شهرستان سراوان اعزام شده است.

وی افزود: این کلینیک با همکاری درمانگاه صحرایی خاتم الانبیا، مجموعه قرارگاه قدس نیروی زمینی، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و بسیج جامع پزشکی در شهرستان سراوان فعال شده و در حال ارائه خدمات به صورت کاملا رایگان به مردم این خطه از کشور است.
 

 
ارائه خدمات چشم پزشکی رایگان در سراوان توسط سپاه

فرمانده قرارگاه شهید سجاد قرارگاه منطقه ای قدس نزاسا ادامه داد: تیم تخصصی که در این شهرستان حضور دارند بهترین متخصصین  و فوق تخصص چشم هستند که خدمات دهی را به محض ورود به شهرستان و از همان ساعات ابتدایی آغاز کرده اند.

ظریفی با اشاره به اینکه طبق اطلاع رسانی که از طریق بسیج و سپاه انجام شده از صبح امروز بیمارانیکه از ناحیه چشم دچار مشکل هستند برای درمان مراجعه کرده اند، خاطر نشان کرد: خداوند دو نعمت سلامت و امنیت را برای مردم ارزانی داشته که یکی از افتخارات سپاه پاسداران و نیروی زمینی سپاه این است که نعمت امنیت و سلامت توسط سبزپوشان سپاه در این خطه از کشور دنبال می شود.

وی تصرح کرد: در ساعات اولیه صبح امروز نزدیک به 200 نفر مراجعه کننده داشته ایم که سیر معالجه و درمان از مرحله اول تا عمل به صورت رایگان انجام شده و خواهد شد.

فرمانده قرارگاه شهید سجاد قرارگاه منطقه ای قدس نزاسا ضمن قدر دانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، کادر درمان که کار جهادی و انقلابی را در دستور کار قرار داده اند خواستار تداوم این اقدام جهادی در سایر شهرستان های حوزه مسئولیتی  قرارگاه شهید سجاد و بخش های جالق، اسفندک، سیرکان و گشت شد چرا که مردم در این فصل از سال بیشتر به معاینات و درمان نیاز دارند.
 

 
 حضور 32 نیروی متخصص و پشتیبان در کلینک تخصصی چشم

جواد نخعی مدیر بیمارستان های صحرایی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ما گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته وحدت کلینیک تخصصی چشم را به استعداد 32 نفر نیروی متخصص و پشتیبان در شهرستان سراوان راه اندازی کرد.
 
وی افزود: این کلینیک به مدت چهار روز اقدام به ویزیت، معاینه چشم، تجویز و تحویل عینک و عمل به صورت کاملا رایگان انجام می دهد.
 
انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 20700
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *