800
۰
تیم‌های بزرگ در هفته‌های ابتدایی امتیاز نمی‌گیرند؛

عبدی: پرسپولیس با ادامه سیستم فعلی به مشکل می‌خورد/ اتکا به سیدجلال و کنعانی خطرناک است

پیشکسوت تیم پرسپولیس و سرمربی تیم نوجوانان ایران گفت: بازی با اتکا به 2 دفاع مرکزی تخصصی در این سطح فوتبال کار بسیار خطرناکی‌ست.
عبدی: پرسپولیس با ادامه سیستم فعلی به مشکل می‌خورد/ اتکا به سیدجلال و کنعانی خطرناک است
به گزارش شستون؛ حسین عبدی، مربی و بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره نخستین نمایش سرخ‌پوشان مقابل سایپا در لیگ بیستم اظهار داشت: شاگردان یحیی گل‌محمدی طی 90 دقیقه توانستند فشار زیادی را به دروازه تیم سایپا تحمیل کنند اما همه این حملات به یک سبک بود و تیم سایپا هم توانست مقابل آرایش بی‌تغییر پرسپولیس به‌خوبی صف‌آرایی کند.
عبدی در ادامه صحبت‌هایش گفت: البته طی 15 دقیقه ابتدایی بازی، نارنجی‌پوشان در لاک دفاعی فرو رفته بودند اما توانستند با شناخت بازی تیم پرسپولیس و مقابله با سیستم بازی قرمزها حتی ضدحمله هم داشته باشند و خط دفاعی پرسپولیس را اذیت کنند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در مورد موقعیت‌سوزی بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس در این بازی موقعیت‌های زیادی داشت اما نتواسنت از آن‌ها استفاده کند و در بعضی صحنه‌ها هم کمی بدشانس بود. همان‌طور که گفتم بازی با یک پلن و متکی به تنها یک برنامه می‌تواند مشکل‌ساز باشد و باعث شود تیم به‌کلی نتایج خوبی نگیرد.

حسین عبدی به نبود عیسی آل‌کثیر و حضور مهدی عبدی هم اشاره‌ای کرد و تاکید داشت: در فوتبال حرفه‌ای نمی‌شود برخی اتفاقات و وقایع را پیش‌بینی کرد؛ مثلا عیسی محروم شد و یا علی‌پور تصمیم گرفت تیم را ترک کند. باید فرصت بیشتر به مهاجمان پرسپولیس داد تا بتوانند محک خوبی بخورند و هم‌چنین در فضای لیگ و تیم جا بیفتند.
وی همچنین افزود: با یک بازی نمی‌توانیم عملکرد مهدی عبدی را زیرسوال ببریم. تیم‌های بزرگ عموماً در هفته‌های ابتدایی لیگ بیشترین امتیازات را از دست می‌دهند و این اتفاق موضوع مرسومی است. به عقیده من عبدی خودش را خوب در موقعیت‌های حساس قرار می‌دهد و اگر هم کمی شانس داشت، توپ‌هایش به گل می‌نشست.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درنهایت به زوج جدید دفاعی سرخ‌ها اشاره کرد و بیان داشت: عملکرد محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی را نمی‌توان در این بازی ملاک قرار داد، چون سایپا بیشتر دفاعی بازی می‌کرد و نتوانست آن‌چنان که باید پرسپولیس را تحت فشار بگذارد. مهم‌ترین مسئله اکنون تأمین یک جانشین برای شجاع خلیل‌زاده از راه خرید و یا استفاده از بازیکنان امید و جوانان است که باید توسط کادرفنی و مدیریتی به این موضوع رسیدگی شود؛ چرا که بازی با اتکا به تنها 2 دفاع در این سطح کار بسیار خطرناکی‌ست.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 20743
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *