800
۰

احتمال تقویت داعش در دولت دموکرات ها/ جاسوسی و جنگ‌های نیابتی؛ رویکرد دولتمردان جدید آمریکا

یک نشریه داخلی شورای روابط خارجی آمریکا با اشاره به راهبرد دموکرات ها برای دولت آینده آمریکا تاکید کرده است که این جریان معتقد به راه انداختن جنگ های نیابتی مانند درگیری ها در سوریه و یمن و همچنین استفاده از عناصر علاقه مند به آمریکا در کشور های غیر همسو با ایالات متحده است.
احتمال تقویت داعش در دولت دموکرات ها/ جاسوسی و جنگ‌های نیابتی؛ رویکرد دولتمردان جدید آمریکا
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بر اساس اسناد به دست آمده از رسانه های آمریکایی و اروپایی و همچنین اظهار نظر صریح دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده که از دست داشتن اوباما و پینگتون در تاسیس داعش پرده پرده برداشته، گمانه‌زنی‌ هایی درباره فعال شدن دوباره گروه تروریستی داعش و تزریق اعتبارات و بودجه های سنگین به جریان های تکفیری در دولت بایدن وجود دارد.
این پازل حکایت از احیای مجدد گروهی شبیه داعش در منطقه خاورمیانه خواهد داشت.
نشریه فارین افرز که در شورای روابط خارجی ایالات متحده آمریکا به صورت دو هفته یکبار تولید و منتشر می شود چندی پیش درباره سیاست های دموکرات ها در  اداره حوزه سیاست خارجی نوشته بود که دموکرات ها معتقد به راه انداختن جنگ های نیابتی مانند درگیری ها در سوریه و یمن و همچنین استفاده از عناصر علاقه مند به آمریکا در کشور های غیر همسو با ایالات متحده هستند.
منظور فارین افرز از عناصر علاقه‌مند به آمریکا، در واقع جاسوس‌های مستقر در کشورهایی هستند که ایالات متحده در جنگ اطلاعاتی با آنها قرار دارد.
به گزارش دانا بسیاری از کارشناسان سیاست دموکرات‌ها را مبتنی بر فشار، تحریم، جنگ اطلاعاتی، جاسوسی و جنگ های نیابتی می‌دانند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 20754
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *