800
۰

ماجرای تصاویر منتشر شده از لاشه حیوانات در جنوب شرق چه بود؟/ محیط بانان در حال پایش منطقه هستند

شامگاه روز گذشته تصاویری از لاشه چند قوچ از منطقه بم پشت شهرستان سراوان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
ماجرای تصاویر منتشر شده از لاشه حیوانات در جنوب شرق چه بود؟/ محیط بانان در حال پایش منطقه هستند
به گزارش شستون؛ شامگاه روز گذشته تصاویری از لاشه چند قوچ در شبکه های اجتماعی سراوان منتشر شد که به دنبال انتشار این تصاویر برخی از شهروندان بیان کردند که علت تلف شدن قوچ ها وجود سم در این منطقه برای نابودی محیط زیست  بوده است.
 
 در همین راستا در پیگیری های خبرنگار ما از بهزاد دهواری رئیس اداره محیط زیست شهرستان سراوان داشت، وی گفت: شایعاتی در آن سوی مرز وجود دارد که سم توسط عده ای وارد آب شده است اما چون جز لاشه قوچ، لاشه دیگر مشاهده و یا منتشر نشده است احتمال سم ریزی رد می شود.
 
رئیس اداره محیط زیست شهرستان سراوان ادامه داد: موضوع در حال بررسی است و تیم هایی متشکل از دام پزشکی و اداره محیط زیست در منطقه در حال پایش و بررسی هستند.
 
دهواری ادامه داد: تقریبا 20 روز  قبل اسکلت چند قوچ وحشی در منطقه نزدیک مرز وسط محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان سراوان کشف شد که در حال بررسی هستیم اما هنوز به نتیجه قطعی دست نیافته ایم.
 
وی ضمن رد شایعه وجود سم  در این منطقه، خاطر نشان کرد: تحقیقات و بررسی ها همچنان در خصوص این موضوع ادامه و در صورت حصول نتجیه، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سراوان در پایان با اشاره به اینکه محیط بانان و مردم محلی از یک هفته قبل تا کنون لاشه جدیدی را مشاهده نکرده اند، اذعان کرد: با توجه به فصل جفت گیری  حیوانات و تحرکات بالای آنها این احتمال وجود دارد که حیوانات از آن سوی مرز وارد منطقه مرزی کشور شده اند.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 20759
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *