800
۰

ناگفته های بازیگر «صفر ۲۱» از اولین کار تلویزیونی/بازی در فصل دوم سریال

بازیگر «صفر ۲۱» از تجربه های اولین کار تلویزیونی و تلخ و شیرینی های فیلم کمدی صحبت کرد.
ناگفته های بازیگر «صفر ۲۱» از اولین کار تلویزیونی/بازی در فصل دوم سریال
به گزارش شستون، پادینا کیانی بازیگر سریال «صفر ۲۱» در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تجربه خیلی خوبی از همکاری با آقای رضویان و آقای انصاری داشته ام و تمام عوامل سریال «صفر ۲۱» خانواده من شدند نه تنها در خود داستان بلکه در واقعیت چیزی از یک خانواده کم نداشتند. با توجه به این که «صفر ۲۱» اولین کار تلویزیونی بنده بود استرس بسیار زیادی برای بازی در این سریال داشتم که با محبت‌ها و کمک‌های عوامل، این استرس از بین رفت همچنین تشکر ویژه دارم از کارگردانان این مجموعه که تمام نکات حائز اهمیت را به من گوشزد می‌کردند.
او درباره نحوه دعوت به این کار مطرح کرد: به واسطه کار در تئاتر و حضور در فیلم کوتاه، با فضای تلویزیون آشنا بودم و بعد از انجام تست برای سریال «صفر۲۱» قبول شدم و خوشبختانه افتخار این را داشتم که در کنار این هنرمندان نقش آفرینی کنم. همچنین مدیون زحمات همکارانم هستم که کمک کردند به نقش «شادی» نزدیک شوم.
ناگفته های بازیگر «صفر ۲۱» از اولین کار تلویزیونی/ساخت فصل دوم سریال
بازیگر «صفر ۲۱» درباره نحوه رعایت نکات بهداشتی بیان کرد: در تمام ساعات فیلمبرداری شیوه نامه های بهداشتی رعایت می شد و عوامل صحنه از ماسک و شیلد استفاده می‌کردند منتهی بازیگران به تناسب کاری که باید انجام می‌دانند نمی‌توانستند از ماسک استفاده کنند و خداروشکر کسی از اعضای گروه به کرونا مبتلا نشد که قطعا رعایت مسائل بهداشتی در این امر موثر واقع شده است.
ناگفته های بازیگر «صفر ۲۱» از اولین کار تلویزیونی/ساخت فصل دوم سریال
وی با اشاره به حضور خود در «صفر ۲۱» از بازخورد مردم گفت: در فصل دوم هم حضور خواهم داشت کما اینکه زمان شروع فیلم برداری متعاقبا از طرف عوامل اعلام خواهد شد. بازخورد خوبی از جامعه مخاطب گرفته ام. خصوصا از همان قسمت اول تکیه کلام من در سریال در بین مخاطبان استفاده شد که این به عنوان یک امضا برای نقش «شادی» است.
ناگفته های بازیگر «صفر ۲۱» از اولین کار تلویزیونی/ساخت فصل دوم سریال
کیانی در پایان گفت:چون به عنوان اولین کار، سریال کمدی بازی کرده ام؛ هم برایم دشوار بود هم لذت بخش و فکر نمی‌کردم که اولین کار را در این قالب انجام بدهم همچنین تمام دقایقی که در کنار این دوستان کار می‌کردم برایم شیرین و به یاد ماندنی است و می‌توانم بگویم تک تک ثانیه هایش برایم خاطره ساز و زیبا بود و در کنار هنرمندان فاخر این داستان بازی کردن از افتخارات من است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 20768
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *