800
۰
تجلی مواسات ‌ و مهربانی در زادگاه خورشید ایران؛

نقش مهم و موثر رزمایش کمک مومنانه در کاهش آسیب های اقتصادی / ۳۵هزار ماسک، نوشت افزار و البسه در سراوان توزیع شد

موسسه نیکوکاری حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهرستان سراوان بیش از ۳۰ هزار ماسک، ۱۰۰۰دست لباس گرم، ۱۰۰۰ دست مانتو و ۳ هزار بسته نوشت افزار در نقاط مختلف شهرستان توزیع کرد.
نقش مهم و موثر رزمایش کمک مومنانه در کاهش آسیب های اقتصادی /  ۳۵هزار ماسک، نوشت افزار و البسه در سراوان توزیع شد
به گزارش شستون، ویروس کرونا به عنوان پدیده قرن زندگی انسان را در حوزه های مختلف تحت تاثیر قرار داده، از کم رنگ شدن برخی از رسوم غلط و اشرافی گری ها در مناسبات مختلف بگذریم، علی رغم اینکه در حوزه اقتصاد کسب و کار بسیاری از مشاغل را کساد کرده اما به نوعی همدلی و نوع دوستی را در ایران به دنبال داشت که در نوع خود بی نظیر بود.
 
به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای کمک مومنانه، مواسات و همدلی در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از نهادها و ارگان های دولتی و همچنین موسسات و انجمن های خیری و همچنین مردم نیکو اندیش ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر معظم اسلامی شکوه همدلی را به رخ جهانیان کشاندند.
 
در همین راستا در شهرستان سراوان نیز پس از ورود سپاه پاسداران، بشیج، ارگان های دولتی، جمعیت هلال احمر، موسسات و انجمن های مردم نهاد و خیرین نیز پا به میدان گذاشته و یاری اقشار مستضعف جامعه شتافتند.

خیز بلند موسسات خیریه در اجرای رزمایش کمک مومنانه

 
 رضا ملک زاده کوهکن رئیس هیئت موسسه نیکوکاری حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: موسسه نیکو کاری حضرت فاطمه زهرا  س با کمک خیرین نیک اندیش از ابتدای بیماری کرونا تا کنون بیش از ۳۰ هزار ماسک  بین مردم، دانش آموزان و ایتام و ادارات به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا توزیع شده است.
 
وی ادامه داد: اجرای کمک مومنانه در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و شهرستان سراوان به اجرا در آمد، این رزمایش در کاهش آسیب های اقتصادی میان اقشار ضعیف و کم درآمد بسیار موثر بوده و البته نیاز به فرهنگ سازی بیشتر نیز هست.
 
رئیس هیئت مدیره موسسه نیکوکاری حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان سراوان افزود: با توجه به اینکه شیوع کووید ۱۹ بسیاری از کسب و کار ها را تحت تاثیر قرار داده و از آنجایی در این منطقه فقر و بیکاری بیداد می کند، نیاز به استمرار رزمایش کمک مومنانه احساس می شود.
 
ملک زاده کوهکن خاطر نشان کرد: تا کنون این موسسه میان پاکبانان شهرداری، مراکز بهداشتی، آموزش و پرورش، بیماران تالاسمی، پایگاه انتقال خون، زندان 
بهزیستی، مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مساجد و محلات روستا ها و شهر ، جالق ، حومه توزیع کرده است.
 
وی تصریح کرد: همچنین تا کنون بیش از ۱۰۰ دست مانتو، ۳ هزار بسته نوشت افزار، ۵۰۰ جفت کفش، بیش از هزار دست لباس گرم، ۲۰۰ تانکر آب، ۲۰ کولر آبی و ۶ عدد ویلچر در مناطق مختلف شهرستان سراوان توزیع شده است.
 
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 20886
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *