در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

بسیجیان در خنثی سازی هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند/ از اعزام گروه های جهادی به نقاط محروم تا پویش سلیمانی در هفته بسیج

29 آبان 1399 ساعت 8:06

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان سراوان ۱۱۴ عنوان برنامه با موضوعات فرهنکی، محرومیت زدایی، خدمت رسانی و کمک به اقشار نیازمند جامعه با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از بستر فضای مجازی برگزار می شود.


به گزارش شستون؛ احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستان سراوان در نسبت خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به اینکه یکی از افتخارات همه ما این است که بسیجی هستیم، بیان کرد: امید می رود بتوانیم به وظایفی که داریم به خوبی عمل کنیم تا رسالتی را که برعهده گرفته ایم به سرانجام مطلوب برسانیم‌.

وی افزود: اگر سوابق بسیج را از ابتدای انقلاب اسلامی مرورکنیم مشاهده می کنیم چند هزار نفر از مردم ایران از اقصی نقاط کشور به جبهه های جنگ اعزام شدند حتی  از روستای های دور افتاده استان سیستان و بلوچستان در شرقی ترین نقطه کشور که مردم هیچ تهدیدی را احساس نمی کردند، در جنگ ایران و عراق حضور داشتند.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه مردم به تکلیف خود در قالب بسیج عمل کرده اند، ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی و با روی کار آمدن بسیج سازندگی بسیاری از پروژه ها با کار جهادی به سرانجام رسید.

مالدار گفت: فعالیت های جهادگونه بسیج همچنان ادامه دارد و هر کجا که نظام و انقلاب نیاز به یاری و کمک داشت بسیجیان از اولین افرادی بودند که در صحنه حاضر شدند که می توان حضور فعال بسیجیان را در خنثی سازی هجمه های دشمنان در حوزه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و مناسبات ملی و مذهبی عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا نیز مشاهده شد که بسیج در همه امورات از جمله کمک به قشر تلاشگر بهداشت و درمان، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص ویروس کرونا، گند زدایی و کمک به قشر مستضعف جامعه در قالب کمک مومنانه پیش گام بود.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان در ادامه و در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته بسیج، گفت: در شهرستان سراوان به مناسبت هفته بسیج ۱۱۴ برنامه پیش بینی شده است که اجرای برخی از آنان بستگی به وضعیت شهر در خصوص بیماری کووید ۱۹ و تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا دارد.

مالدار دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج با امام جمعه شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، غبار روی و عطر افشانی مزار شهدا،  فضا سازی فرهنگی و تبلیغاتی در سطح شهر، اعزام گروه های جهادی و تیم های بسیج جامعه پزشکی به نقاط محروم، برپایی ایستگاه سلامت محور بسیج، توزیع ماسک و بسته های معیشتی، پویش نذر خون، پویشی من یک سلیمانی هستم، نمایش اقتدار بسیج و تجدید بیعت با ولایت را از مهم ترین برنامه های این هفته بیان کرد.

وی اذعان کرد: برخی از برنامه ها با توجه به شیوع ویروس کرونا  قرا است با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به مرحله اجرا در آید.

انتهای پیام/


انتهای پیام/


کد مطلب: 20907

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/20907/بسیجیان-خنثی-سازی-هجمه-های-دشمنان-انقلاب-اسلامی-پیشگام-بوده-اند-اعزام-گروه-جهادی-نقاط-محروم-پویش-سلیمانی-هفته-بسیج

شستون
  https://shastoon.ir